Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - سرفه
سلام وقت بخیر . پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. سرفه زیاد داشت چهارشنبه هفته پیش آوردمش پیش شما براش آزیترومایسین نوشتید فرمودید سه روز صبر کنم اگه بهتر نشد شروع کنم. قرص مونته لوکاست و شربت دکسترومتورفان هم نوشتید. من از شنبه ازیترومایسین دادم ۵ روز. الان ۵ روز تمام شد امام خوب نشده. تعداد سرفه ها کم شده اما بازم سرفه می کنه. و وقتی سرفه میکنه انگار سینه اش صدا میده. چیکار کنم؟ خودش خوب میشه؟
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- شکم درد
سلام آقای دکتر پسرم ۶ ساله هست همش میگه دل درد دارم اسهال و تهوع و تب ندارد همش میترسه میگه الان در درد بشم چی میشه موقعی که دلش درد میگره استرس میگیره دست و پاش سرد میشه و عرق میکنه چیکار کنم یک هفته پیش کاهو خورد شب با دل درد بیدار شد گریه کرد یکبار شکمش کار کرد همون موقع دیگه خوب شد تا دیشب بعد از شام دوباره گفت دلم درد میکنه
- با سلام پسرم یکسالشه ۱۱کیلونیم هستش روزی چقد سفیکسیم بدم
- غذای بچه تب دار
سلام. به بچه یکساله که تب داره و صبح بالا آورده شب دیگه میتونیم فرنی بدیم؟ تا شب شیر خورده فقط با یکمی برنج و آب مرغ
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- قرص فولیک اسیو
سلام دخترم ۱۴ ماهشه و کم خونی مینور داره دکتر براش فولیک اسید ۱ نوشته ولی نمیدونم بش بدم یانه؟ میخوام ببینم موردی نداره؟ میشه توی آب حل کنم بش بدم یا همینطوری درسته بدم؟
- تورم لوزه
سلام پسرم ۷سال دارد ولوزها بزرگ شدن که صداش تعقیر وشب خرخر میکنه الان سفکسیم ۱۰۰ دادیم که ۴روزه تمام ش کرده دکتر داروخانه گفته باید ۷روز بخوره یکی دیگر گرفتیم راهنمای کنید ممنون میشم
- سرما
سلام آقای دکتر بچم مریض شماست حالت تهوع داره و بالا آورد سه بار الان کمی نان سوحاری و ابجوش دادم خورد و کمی تب و شرفه و ابریزش . سیموسپان و استامینوفن بدم یا بیارمش مطب ؟ و اینکه اگر معده درد داشت چی بدم؟ اگر حالش بد شد چون مطب نییتسن فردا کجا ببرمش؟
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون
- مشورت
دو روزی هست کودک ۵ ساله ما گرفتار اسهال و استفراغ و تب هست هرچی میخوره تا یکساعت بعدش بالا میاره یه مقداری هم خون توی مدفوعش مشاهده شده با کلمه Few نیاز هست انتی بیوتیک بدم دل پیچه هم داره
- اسهال استفراغ عجیب
سلام دکتر کودک۱۱ماه من ب مدت ۷روز اسهال و استفراغ و تب داشت ک الان۵روز بود کاملا خوب شده بود دوباره از دیشب شروع شده تب هم داره از شیر مادر تغذیه میشه علتش چی میتونه باشه؟؟
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟

