Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرا نوزاد یک روزه سینه مادرشو نمیگیره
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- چشم
با سلام وقت بخیر دخترم سه ماهشه چشماش رو خیلی میخارونه همش دستاش رو چشماشه عفونت هم داره قطره باکتی ماید ۱۰ رو براش نوشت متخصص اطفال خوب شد ولی دوباره عفونتش زیاد شد الان خیلی اذیت میشه چیکار کنم
- انزیم کبد
نوزادم بیست روزشه زردیش چک کردبم ۹ بود و انزیم کبدی نرمال بود فقط sgot 89دارد انزیم کبدیش ک بالا هس اشکال ندارد!؟؟؟؟؟؟
- تب نوزاد
سلام اقای دکتر دمای بدن نوزاد من بعد گریه و شیر خوردن داغ میشه و تب سنج تب نشون میده علائم مریضی و بی حالی نداره بعد از اروم شدنش دمای بدنش نرمال میشه، طبیعیه؟
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام دکتر خوب هستین من دخترم چهل روزه است ۲۰روزه شبانمیخوابه تاصبح گریه میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- عدم وزن گیری نوزاد
باسلام نوزادم پنج ماه ودهروزشه وزنش ۵۵۰۰هست چکارکنم وزن بگیره خیلی لاغره وزن ابتدای تولدش ۲۶۰۰هست فرنی به زور بهش روزی دووعده میدم اندازه یک قاشق شیرخودمم روهم میخوره
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید ممنون
سلام خسته نباشید من یه مادرشیرده هستم نوزادم ۷ ماهشه و از شیر خودم و کمی غذای کمکی تغذیه میکنه سرما خوردم و دکتر برام سفازولین و کتورلاک زد و داروهای آزیترو و سرماخوردگی و زینک پلاس داد ولی بعداز سفازولین و کتورلاک من حساسیت شدم و لبم باد کرد که با دگزا حل شد حالا نوزادم کمی دونه های قرمز روی گردن و بدنش زده و میخواستم بدونم این داروها مشکلی نداره بخورم و اینکه لوراتادین میتونم استفاده کنم؟بخاطر عصب کشی دندان هم که کمی عفونت داره هر ۸ ساعت یه آموکسی سیلین و مترونیدازول ۲۵۰ هم میخورم که گفته به مدت ۱۰ روز بخور و الان ده روزش تموم نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد 25 روزه ام امروز ازصبح بی تابی و گریه میکرد ساعت 1 بود که میخواستم پوشکش رو تعویض کنم مدفوعش کاملا بصورت اسهال بود همون یه بار هم تاالان بود . میخواستم بپرسم چیکار کنم؟ اینکه تب بچه معمولا چنددرجه است؟
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- شیرخشک نوزاد
سلام پسرم ۳ماه و۵روزشه شیرخشک گیگوز میخوره ۹۰تا،کی باید شیرش رو زیادکنم؟؟وبا چندساعت فاصله بهش شیربدم؟؟
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. قبلا سوالی پرسیده بودم مبنی بر شیر خشک آپتامیل پپتی یک سینئو . نوزادم اول نمیخورد الان میخوره ولی از روزی که میخوره دلپیچه داره و بیقراره . آیا میتونه از این شیر باشه؟
- سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۴ ماهگي شو زدم مریض شده خیلی سلفه میکنه سینه اش. خسخس صدا میده چیکار کنم دکتر هم بردم دستگاه بخور گرم داده
سینه اش صدا میده شیر هم خوب نمیخوره
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید

