Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- كهير
با سلام نوزاد هشت ماهه ام روي گونه قرمزي زده بًود از ٤ماهگي غذاي كمكي رو كه شروع كردم به همه چي واكنش نشون داد و من هم قطع كردم فقط سه هفته ميشه سرلاك برنج ميخورد صورتش قرمز نبود ديشب خوابيد صبح بيدار شد ديدم كل بدنش كهير زده يعني بعد سه هفته به سرلاك الرژي نشون داد؟ سه روزه سرلاك نميخوره و فقط شيرخشك ميخوره دو شبه هر پنج ساعت بدنش و صورتش كلي كهير ميزنه و غيب ميشه بعد چن ساعت ظاهر ميشه جز شيرخشك چيزي نخورده خيلي كلافست همش گريه ميكنه صورتشو چنگ ميزنه و امروز يك ساعت تب كرد و تبش خوب شد
- شوربودن تعریق نوزاد
باسلام ببخشید من نوزاد ۱۱ماه دارم که به تازگی متوجه شدم عرق پسرم شور هستش وقتی توی اینترنت سرچ کردم مطالبی درمورد بیماریcfخوندم که خیلی نگرانم کرد وچونکه الان در اهواز شرایط کرونا خیلی وخیم شده نمیتونم بچمو بیرون ببرم برای همین میخواستم بدونم الان چیکار باید کرد راهی وجود داره که بدون آزمایش متوجه سلامتی پسرم بشم
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید .کودکم چند روزی است ادار کم میکند و بی اشتها شده .ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر از شما خیلی نگرانم چند روزی البته میشه سرما خورده دکتر هم بردم ولی باز خواستم بدونم دلیلش چیه با تشکر
- نوزاد
سلام وقتتون بخیر بچه دایی من دیروز به دنیا اومده تو ۳۷ هفتگی طبیعی ولی انگار تو ریه ش مدفوع رفته الان تو دستگاه هستش لطفا کمک کنین
- چندسی سی شربت آیزوترماسین به بچه ۱سال بدم ؟
- هفته ۱۸ بارداری و کیست داخل سر بچه
من هفته ۱۸بارداری رفتم سنو گفته دو کیست ۴ میلی در سرجنین هست میخواستم بدونم رفع میشن اگه رفع شدن دیگه امکان برگشتشون وجود نداره؟ اگه میشه راهنمایی کنید دارم از نگرانی میمیرم البته آمنیوم سنتز هم شدم بخاطران تی بالا گفته شده مشکلی نداره بچه ام.
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- شیردهی
سلام دکلره مو و بدن در شیردهی برای نوزاد ضرر دارع؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام قطره باکتری ماید۲۰ برای نوزاد ده ماهه که بر اثر سرما خوردگی چشماش گل میندازه استفاده کرد
- گرفتن صدا
سلام آقای دکتر. پسرم چند روز دیگه هفت ماهش تموم میشه. امروز صبح بلند شدم دیدم صداش یکم گرفته. تب و اسهال و استفراغ یا مشکل دیگه ای نداره. یعنی سرما خورده؟ چیکار کنم؟
- یبوست
سلام نوزاد دوونیم ماهه شکمش خیلی دیرکارمیکنه بادشکمم داره بومیده ایاشربت نی نی لاکس خوبه چی بدم کارکنه
- شربت ستیریزین برای کودک فاویسمی
خوبه یا نه
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- مالیدن به زمین
آقای دکتر دخترم یک سال و دوماه هست یک ماهه قسمت پوشکش همش فشار میده زمین همش باهاش بازی میکنم تا ده دق یا ۵ دقیقه تنها میشه خودشو دمر میندازه شروع میکنه خسته شدم بخدا یک ماهه همش باهاش بازی می کنم حواسش پرت میکنم اما بی فایده اس هی داره بیشتر میشه کارش .چکار کنم؟بخدا گاهی ۳ دقیقه بیکار میشه شروع میکنه.
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- شیر خوردن نوزاد
سلام جناب دکتر وقت بخیر آقای دکتر نوزاد هر ۲ ساعت یا ۳ ساعت چند دقیقه باید شیر بخورد؟ ۱۵ دقیقه یا ۲۰ دقیقه؟ گاهی اوقات نوزادم ۵ دقیقه میخورد زمانی که خواب است یا خوابش میگیرد هنگام خوردن.
- بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- تب
دکتر دمای بدن بعد از واکسن با تب سنج دیجیتال..تا چ عددی باید باشه و از چ عددی نباید بالاتر بره
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- نوزاد
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید

