Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد سه ماهه
بچم یه ماهه اسهالش میره برمش دکتر دو تا شربت یکی زینک سولفات ۱۰ و دیگری زاکیسم ۱۰۰ بهش داد ایا میشه هر دو تا شربت و هم زمان به نوزاد بدهم یا بعد شیر یا قبل شیر بدم در این مورد چیزی نمیدونم لطفا جواب بدین ممنون میشم
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون
- کبودی زیرچشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه زیر چشمش کبوده و پف داره خوابش اصلا خوب نیست۔۔۔ کم میخوابه۔۔۔ز چشماش موقع گریه کردن اشک میاد۔۔ علت کبودی و پف زیر چشماشو میخاستم بدونمشیرخشک میخوره با شیر مادر نفخ شکمشم زیاده۔۔
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- نوزادم خوب شیر نمیخوره و مدفوع نمیکنه
سلام آقای دکتر خسته نباشید من فرزند دوقلو دارم قل اول موقع به دنیااومدن وزنش دو کیلو سیصد بود قل دوم دوکیلو و پونصد تا ۴ماهگی خیلی بودن تازه وزنگیرشون کردم وزنشون ثابت مونده ترو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- گلودرد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم چندروز دیگه پنج ماهش میشه یک ماه پیش سرما خورد وسرفه میکرد الان همش آب از دهانش میاد بیرون و بعضی وقتی که میخواد جیغ بکشه سروصدا کنه انگار گلوش مشکل داره خوب صداش در نمیاد آیا بخاطر آب دهانش یا واقعا گلوش مشکل داره میشه راهنمایی بفرماید باتشکر
- نَنشستن و چهار دست و پا نرفتن
سلام خسته نباشین دخترم هفت ماه و نه روزشه ولی هنوز نمیشینه...سینه خیز هم نمیتونه بره..فقط رو به قفا میخابه و خودش رو بالا پایین میده و سعی میکنه ک بره.اما سینه خیز نمیره،چهاردستو پا نمیره و برای نشستن باید پشتش متکا بزارم یا خودم بگیرمش و یهو میفته،گاهی اوقاتم در حد دو دقیقه مستقل میشینه...ایا مشکلی وجود داره؟؟؟ممنون از پاسختون
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- سنگ کلیه
سلام من یک پسر5 ماهه دارم که کلیه اش سنگ ساز است ویک ماهه دارو می دهم وزنش 6 کیلو است واختلال رشد دارد برای وزن گیریش چکارکنم
- کولیک
سلام خسته نباشید.پسرم سه ماهشه کولیک شدید داره جوری که نه خواب داره نه درست شیرمیخوره همه دارویی هم استفاده کردیم دایمیتیکون کولیکیز پدی لاکت وخیلی چیزای دیگه میشه ازشربت دیسیکلومین استفاده کنیم وچه مقدار.ممنون
- درد گوش
سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه اینقدر گوش سمت راستشو میکشه که از خواب بیدار میشه
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. سوالم این بود دلیل کش و قوش ها و کشیدن بدن نوزاد توسط خود نوزاد چیست ؟
- شربت سندروس
سلام شربت سندروس+زینک برای چه نوع بیماری تجویزمیشه
- ضربه زدن به اسباب بازي
با سلام دختر من فردا چهار ماهه ميشه. اما هنوز نميتونه به عروسك ها ضربه بزنه و اصلاً تلاشي براي رسيدن به عروسك نشون نميده. دستش رو ميخوره و به اسباب بازيها فقط نگاه ميكنه.آيا اين حالت طبيعيه؟ بقيه واكنش ها از جمله نگاه كردن ، دنبال كردن، واكنش به صدا، لبخند، خنديدن، غلت زدن را انجام ميده. اما نسبت به بدست آوردن اشيا روبروش هيچ تلاشي نميكنه. اين واكنش تا چندماهگى بايد بوجود بياد؟
- پزشکی
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچمون ۶ماهشه دوروزه که شربت آفاکسیم بهش میدیم ازامروز بدنش دونه های قرمز زده وخارش داره چیکارکنیم ممنون ازشما
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- شیرخشک
دکتر ببخشید که باز میپرسم من اشتباه گفتم ۸ ماه بچه تموم شده ینی الان ۸ ماهو ۲ روزشه همین بیومیل ۲ مناسبه براش؟
- برفک نوزاد
سلام دخترم دوماه ده روزشه دهانش برفک زده چیکار کنم جناب دکتر امکان داره از شیر ببلاک آنتی رفلاکس باشه؟ چند قطره باید از نیستاتین بدم وزنش 4.کیلو و پانصد است آقای دکتر کمک کنید پول ندارم که دکتر ببرم

