Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت لیکومیون
سلام و وقت بخیر. برای اینکه بچه ۵ ساله در پاییز و زمستان کمتر بیمار بشه شربت مولتی ویتامین لیکومیون تاثیری داره؟ میتونیم بهش بدیم؟
- لاغری کودک
پسر ۷ دارم که از بدو تولد تاکنون لاغر اندام است وخوب وزن نمگیرد . اشتهاش خوبه ولی وزنش نه. در صمن کمی چشماش بیرون زده که موجب نگرانیم شده . لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- خلط در مدفوع کودک چهارساله
سلام پسرم چهارسالشه چند وقتیه تو مدفوعش خلط میبینم بردم دکتر آزمایش مدفوع انجام داد همه چیز نرمال بود نه خون دیده شد نه عفونت نه چربی نه چرک و انگل حتی تو آزمایش موکوس هم ندیدن پس چرا بازم خلط هست امکان داره پسرم از شکلات ژله ای جدیدش اینطوری میشه و آلرژی داره خیلی نگرانم البته حال عمومیشم خوبه و مشکلی نداره نه دلدرد و سردرد و اسهال استفراغ پس مشکل چیه
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۷سالشه و۳۵ کیلو وزن داره چندهفته هست سرفه میکنه علائم دیگه نداره شبها هم تو خواب سرفه میکنه من بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰ وقرص ایرکاست وقرص نئوتادین میدم الان میخوام شربت پلارژن کیدزبدم اشکالی نداره؟؟ دوز مصرف شربت هم میگین چقدر بدم؟ ممنونم
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- کبوکبودی کمرنگ دور دهان کودک
سلام کودک ۸ماه ای دارم که دور دهانش یعنی بالای لب وپایین لبش کبودی کمرنگی داره داره از وقتی اومد دنیا همین طوری بوده بعضی وقتا بیشتر معلومه کبودیش ،علت این کبودی چیه
- دونه های قرمز پوست بعد تب
سلام دخترم ۶ سالش بعد از علایم سرماخوردگی به مدت دوهفته که طول کشید الان روی بدنش و صورتش دانه های قرمز دیده میشه دکتر بردیم گفتن راش هست، شربت نیوتادین و قرص مونته لوکاست تجویز کردن، این دانه ها خطرناک ؟ چه زمانی دانه ها درمان میشه ممنون
- سرماخورد
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده ۴ سالشه اولین روز یخورده گلودرد داره و مثل همیشه از فرداش خوب مبشه پلارژین بدم یا سیموسپان و سیتریزین؟
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- قد بچه
با سلام پیرم ۲۸ ماهشه قدش حدود ۸۷ و۸۸ میباشد ایا به نظر شما قدش نرماله یا کوتاهه البته بچگی خودم ریز بودم ولی الا خوبم
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- استفراغ درکودکان
هرچی میخوره بالا میاره بی حاله سرگیجه داره مدفوشم سفیده
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- تب ولرز
تب 38و 39 ابریزش بینی کودک 18 ماهه
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- سرماخوردگی
باسلام خدمت شما آقای دکتر پسرم۶سالشه آنفلوانزا گرفت ۲باردکتر بردم الان یک ماه که هنوز آبریزش بینی داره چکارش کنیم باتشکر
- دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید
با سلام
دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک دو ساله چقدر است؟
و اینکه بدون آزمایش، استفاده از این شربت ضرری ندارد؟ - پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره

