Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- اسهال
- متشکرم
سلام من فقط خواستم تشکر کنم.خدا خیرتون بده
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- عفونت ادرای دختر سه ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید .دخترم سه سالشه.تقریبا یه ماه پیش لرز داشت .گاها شلوارش و خیس می کرد و بوی بد ادرار و سوزش و زردی ادرار داشت .بردیم بیمارستان و ازمایش دادیم چیزی نشون نداد.اما پزشک براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته بود .یه مدت خوب بود .الان میگه مثانم درد میکنه و بازم شلوارش و خیس میکنه .دوباره میتونم سفکسیم بدم ؟چیکار کنم .ممنون میشم کمکم کنید.
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- تغذیه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید میشه به کودک یک سال شیر پاستوریزه یا شیرمحلی داد؟ ممنونم
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- سرماخوردگی
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- شیر خشک
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر ، پسرم ۲ ماهشه کولیک داره و ب پروتئین گاوی حساسیت داره از یه دکتر پرسیدم چه شیر خشکی بدم گفت نان ha1 ، بعد دیدم توی ترکیبات شیر خشک پودر شیر گاو هم هست ترسیدم بدم چون حساسیت داشت به نظر شما همین شیر خشک خوبه یا یکی دیگه پیشنهاد میکنید ؟؟ممنونم بابت راهنماییتون
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال

