Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- شربت فارکسیم سفکسیم 100
سلام خسته نباشید دخترم هفده ماهشه با وزن تولد یک کیلو گرم الان وزنش هشتو نیم هست چه مقدار میتونه شربت سفکسیم بخوره از چند ساعت
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- تغذیه نوزاد
با سلام و خسته نباشید، جناب دکتر نوزاد هفت هفته ای دارم که با شیر خشک تغذیه می شود آیا می توان گاهی با توجه به گرمای هوا و پر عرق بودنش به او آب بدهم در صورت مثبت بودن پاسخ چه مقدار!؟ همچنین برای شیر خوردن بسیار پر ولع سرش،را به چپ. راست تکان میدهد و به نوعی به روی شیشه پرش می،کند آیا مشکلی در تین رفتارش هست
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر بچه چهارماهه که واکسن زده و وزنش ۷کیلو هست هر ۴ساعت چند قطره استامینوفن پاراکید باید مصرف کند چون تو خانه بهداشت گفت هرچهار ساعت قطره بدیم ومن میزانش رو نپرسیدم ممنون از راهنماهیتون
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- سرفه کردن نوزاد۲۰روز
سرفه کردن شدید نوزاد۲۰روزه چه بایدکرد
- خواب نوزاد
سلام نوزادی دوماهه دارم یه جایی خوندم که تکان دادن نوزاد به مغزش اسیب میزنه قبلش که نمیدونستم زیاد تکونش میدادم میخاستم ببینم چطور تکونش بدم که مشکلی پیش نیاد
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه
- کم اشتهایی بچه ۵ ماه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ ماهشه ولی شیر خشک نمی خوره خودمم شیر ندارم وقتی شیر خشک میخوره روی لپش جوش میزنه وبه زور خوابش میکنم در طول شبانه روز فقط ۶۰۰ سی سی میخوره وزنشم ۷ کیلو لطفا کمکم کنید
- کوتاهی زبان
سلام ایا زبان کودک کمی کوتاه باشد خوب میشود
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- سلام دخترم پنج ماه و ده روزشه دیروزبردمش متخصص اطفال بخش شربت سرماخوردگی و آزیترومایسین ۱۰۰ وقطره استامینوفن د ادازدیشب سرفه های خلطی وبینیش چرک زیادمی یادوتب می کنه ممنون میشم راهنماییم کنین
- سلام
سلام نوزاددختر ۶ماهه ای دارم .امروز وقتی پوشکش راعوض کردم کمی لکه خون که ازواژن امده بود دیدم علت چیه .ممنون اگه پاسخ بدید.
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟

