Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- خوردن دست
سلام . آقای دکتر بچه دوماه و دهروزه دارم تازگیا دستش رو خیلی میخوره اشکال نداره؟
- کولیک
اکرکولیک درمان نشود خطرناک است
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- سلام اقای دکتر سری قبل بهم گفتید برا رشد قد و وزن دخترم که الان 11ماهش تمومه شربت زینک سولفات بدم و خیلی هم خوب بود بردم بهداشت ولی دوباره افت کرده میتونم دوباره بهش زینک بدم
- سلام برای ابریزش,بینی نوزاد هفت ماهه
- شیر خشک
سلام من نوزاد نه ماه دارم که شیر وخشک آبتامیل پپتی استفاده میکردم ولی لان پیدا نمیشه چه چیزی به جای آن به نوزاد خود چه شیر جایگزین بدم ممنون اگه راهنمای کنید
- غذای شش ماهه
با سلام و وقت بخیر به کودک شش ماه و نیمه چه میوه هایی میتونیم بدیم؟ و اینکه در یک شبانه روز چند سی سی آب نیاز داره؟ باتشکر از شما پزشک عزیز
- حساسیت
باسلام ببخشید علاعم اصلی حساسیت ها در نوزادان که مادر بفهمه بچه حساسیت داره چیا هستش
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- عمودی نگه داشتن
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخ گوییتون ببخشید بچه رفلاکس که خس خس سینه داره وشیر بالا نمیاره چند دقیقه بعد از شیردهی باید عمودی نگه داشت؟ سوال دیگم اینکه اگه تو خواب شیر بخوره هم باید عمودی نگه داشت؟ ممنون
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- انزیم کبد
سلام.ازمایش دخترم نشان داده که انزیم کبدش ۷۲ و بالاست و دکترش گفته دوباره تکرار بشه .میخواستم بدونم علتش چیه و ایا خطرناکه ممنون از شما
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- کلاه
سلام اقای دکتر. از کلاه نخی در خانه برای نوزاد تازه متولد شده تا چند ماهگی باید استفاده کرد؟
- دندان کودک
- بیماری پوستی
سلام دخترم دوماه وبیست روزشه تقریبا سماعی میشه که روی کشاله ران قسمت زیر شکم یه تیکه خال قرمز رنگ دیدم چی میتونه باشه آیا حساسیت به چسب پوشکه خیلی نگرانم لطفاً جواب منو بدید
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید . دختر من دو سال و چند ماهشه فقط موقع خواب سرفه های خشک میکنه الان دو ماهی هست اینجوریه بهش سالباتامول وکتوتفین دادم مدتی خوب میشه ولی بازم بعد از یه مدت شروع میکنه سرفه کردن اونم فقط خواب که باشه دکتر دارویی دیگه ای هست بهش بدم یا اینکه اشکالی نداره همین داروها روبهش بدم نمیتونم تو موقعیتم دکتر ببرمش لطفا راهنمایی کنید

