Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- خوردن هسته شلیل
سلام دختر 5 ساله ام 2 روز پیش هسته شلیل کوچیکا رو قورت داده از اون روز تا الان گاهی وقت ها میگه دلم درد می کنه دلیل دل دردش چیه؟ یعنی هسته نمی تونه دفع بشه؟ لازمه از معده و روه هاش عکسبرداری بشه؟
- کودک
سلام وقت بخیردخترم دوسالشه سه روزتب داره همشم اسهال استفراغه دکتربردیم داروداد اسماشون اندنسترون واواراس اما اصلا بهترنشده الانم همش گریه میکنه میگه درددارم
- واکسن چهارماهگی
چدا پای چپ نوزادم سفت وقرمز وجوش زده و سرجوش سفیدچرکی شده چیکاربایدبکنم
- بزرگی سر نوزاد
دختر بچه که وارد سن ده ماهگی شده است. دور سرش در بدو تولد ۳۷ سانت بوده و الان که ۵ روز از ۹ ماهگی ان گذشته دور سر ۴۸/۵ سانت میباشد. لطفا راهنمایی لازم را مبذول دارید.
- مورچه قرمز
با سلام مورچه قرمز داریم توی خونه که دخترم ۲ سال ۴ ماه و یکی دیگر از دختر هام ۸ سالشون هست مورچه گزیدتشون تمام بدنشون قرمز شده و میخاره و فردا باز دانه های جدید میزنه و بزرگ میشه و میخاره باید چه کار کنم
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- استفراق وبی اشتهایی ودل درد کودک
- سرفه های متعدد بعد از چندروز
سلام پسرم ۱۴سالشه چندروزه سرفه میکنه هرچی دارو استفاده میکنه خوب نمیشه. چی آمپولی بزنه.
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- وضعیت پسرم
سلام آقای دکتر پسرم تو هشت ماهگی بدنیا اومد الان یکسالشه وزنش 9300،قدش73،دورسرش46هست من خیلی نگرانشم چون فکر میکنم با کودکان ترم خیلی تفاوت رشدی داره به نظر شما هم همینطوره؟
- خشکی
سلام پسرم دو ماهشه پوستش خیلی خشکه و پوسته میندازه
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- سلام پسر پنج ماهه من هی پاهاش وبهم میماله وگریه میکنه مشکلش چیه
- شربت زینک سولفات
سلام دخترم 6 سالشه چون از کودکی رشد موهاش کم بود شربت زینک بهش دکتر میداد الان احساس میکنم از قسمن سینه رشد کرده الان ممکنه دچار بلوغ زودرس شود؟
- سوال از متخصص اطفال
با سلام قد ووزن نوزاد من در شش ماهگی. قد 62 ووزن ان 6.400 است ایا طبیعی است
- همزمانی
سلام گاهی دارو با شیر همزمان یا بلافاصله بشه یا فاصله کمی از شیرخوردن با دارو یا دارو خوردن و شیر باشه اشکال داره؟ چقد زمان بین دو دارو که هردو هر۱۲ساعتن مثلا باید باشه
- گرانالوم نافی
سلام پسرم بعدافتادن ناف یه تکه قرمز رنگ داخل نافش مونده ازنمک استفاده کردم نافش بانیترات نقره سوزوندن ازپماد هیدروکورتیزون استفاده کردم ولی هیچ کدوم جواب ندادن یکم مایع بدبو ازنافش بیرون میاد نمیدونم چکارکنم
- ترس از تاریکی نوزاد سه ماهه
با سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم نوزادان مثلا در سه ماهگی واقعا ترس از تاریکی رو حس می کنند ) پسرم معمولا برای خواب و یا توی ماشین از تاریکی خوشش نمیاد و انگار اضطراب پیدا میکنه و سوال دیگه اینکه اتفاقاتی که برای نوزاد سه ماهه پیش میاد در ذهنشون ثبت میشه ؟ راستش چند وقت پیش موقع تعویض پوشک پسرم نزدیک بود از دستم سر بخوره من جیغ زدم اونم ترسید و گربه کرد الان میخوام ببینم علت پریدن توی خوابش ممکن اون قضیه باشه ؟
- بیماری نوزادی
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟

