Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش بدن نوزاد
سلام آقای دکتر ..پسر خواهرم هشت ماهش هست از دو ماهگی بدنش گاهی ماهی یه بار دو بار میلرزید از شش ماهگی که واکسن زده بدنش خیلی میلرزه روزی پنج شش بار فوق تخصص مغز و اعصاب براش نوار مغز نوشته و ازش گرفتن دکتر گفت نوار مغزش سالمه و مشکلی نداره از نظر حرکتی هم خیلی پر تحرکه و موقع تحرک و بازی زیاد بیشتر میلرزه بیشتر هم وقتی کپ افتاده یا از یه چی میترسه ...دوستش خیلی سفیده باباش هم کم خونی داره به نظر شما برا چیه باید چکار کنه خواهرم دیگه عصبی شده لطفا راهنمایی کنید ممکنه کم خونی یا کمبود کلسیم باشه و ایا طبیعی هست ؟؟؟
- بغلی شدن
سلام.ما برا اینکه نوزادمون کولیک و رفلاکس داشت همش بغلش میکردیم حالا ۳ ماه و نیم شده همش کمرش باند میکنه میگه بغام کنید.بدون بغل کردن و راه رفتن نمیخوابه که کلافه شدیم.به نظرتونچکار کنم؟میتونم بزارمگریه کنه که عادت کنه خودش بخوابه؟
- قرص شیرافزا
سلام اقای دکتر. برای افزایش شیرم میتونم قرص متوکلوپرامید استفاده کنم؟ نوزادم چهل روزه و فاویسمی هست.
- سرفه شدید نوزاد ۶ماهه
سفکسم۱۰۰ گرفتم واسه نوزادم تقریبا ۸کیلوه چه انفد سفکسیم بهش بدم
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- استپ وزنی
کم وزنی نوزاد ۸ ماهه که نارس بدنیا اومده با وزن ۱۵۰۰ الان وزنش ۵۳۰۰
- ويزيت آنلاين
سلام آقاي دكتر وقتتون به خيردخترم ٥ماه و نيم داره كه يك هفته هست سرفه ميكنه بهش شربت فارمنتين ١/٥سي سي حدود ٥ روز دادم خوب نشده ،ويزيت آنلاين هم انجام ميدين دخترم سرفه هاش خلط دار شده از حالت سرفه خشك در اومده،بيمار شما هم هست
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- سرما
دختر ۱۰ماهه ام سرماخورده و بعد از دو روز بینی و پشت حلق گرفتگی داره و شبها خواب درست نداره قطره سدیم کلرید هم مصرف میشه ولی گرفتگی بدی داره
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- یبوست نوزاد ۳ ماه ونیمه
پسرم الان سه روز مدفوع نکرده وخیلی زور میزنه چکار باید کنم
- سرفه نوزاددوماهه
سلام ببخشید اقای دکتر من پسرم دوماهشه تب ۳۷ درجه داشت الان بهترشده تبش اما سرفه خش دار میکنه سینش گرفته نفس میکشه خس خس میکنه راه بینیش روگرفته دکتربردم گفت شیرمادرخودش داروعه چیزی نداد شربت ایورامی برای دختر۵ سالم نوشته میتونم بهش بدم؟چیابهش بدم خوبه؟ممنون
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- نگه داشتن غذا و قورت ندادن
سلام دکتر ،پسر هشت ماه دارم که غذای کمکی مثل فرنی یا سوپ یا هر غذای که میدم را قورت نمیده و داخل دهان نگه میدارند حتی برای نیم ساعت هم شده نگه میدارند تا من روی پاش بزنم تا گریه کنه و قورت بده با اولین قاشق تا اخرین قاشق همین کار باید تکرار بشه تا قورت بده ولی با شیر خشک خوردند مشکلی نداره چهار دست و پا میروند تو هیچش مشکلی ندارم الا با غذا خوردند اوایل غذای کمکی اینطوری نبود قشنگ قورت میداد ولی الان نزدیگ دو ماه هست که اینطوری شدند دکتر متخصص هم بردم گفتند مشکل خاصی ندارد شربت سانستور با اهن دادند ولی بازم قورت نمیده
- نوزاد
سلام پوست نوزادم امشب یهو دون دون قرمز زد همه ی بدنش پر شده چی کار کنم
- غذای کمکی
به نوزاد هفت ماه و نیمه که آلرژی به پروتئین گاو داره خرما بدم؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
پسر سه ماهو نیم ما بیشتر شب ها بینیش خس خس میکنه و نمیزاره بخوابه حالت گرفتگی داره و ما قطره سدیم کلراید 0.65 بهش میدیم و خوب میشه تا فردا شب دوباره شروع میشه استفاده از این قطره مشکلی نداره؟
- آنزیم بالای کبد نوزاد
اگه میشه این ازمایش رو تفسیر کنید..alt 216 بود .بعد از خوردن ۳هفته قرص ویتامین e و کپسول اورسوگارد alt 465 شد و ast 131 ...برای بچه ۴ ماهه مفهومش چیه
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟

