Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- مصرفمکملدرشیردهینوزادحساس
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- استفراغ کودک ۲ ساله
با سلام پسر دو سال و دو ماهه من در حتلت عادی سر حال و خوب است اما گاها وقتی می خوابد استفراغ می کند و استفراغ می کند و همه محتویات معده را تخلیه میکند اما در بیداری اتفاق نمی افتد دلیل آن چیست؟ پسرم فوق العاده شلوغ کار و پر جنب و جوش است اما بعد از استفراغ بسیار بی حال و آرام میشود و هیچ چیز نمیخورد.
- تیرویید لب مرز
سلام
پسرم سه سال و ۲۶ روزش هست. شبکه بهداشت گفت که خوب رشد نکرده. با وزن ۱۴۷۰۰ و قد ۹۵ و نیم بردمش دکتر. بعد از آزمایش گفتن که میکروب معده داره و کمبود ویتامین دی و tsh ۵.۹ وt4 ۱۷.۵. آیا پسر من به کم کاری تیروئید مبتلاست؟ این اعداد میشه زیاد بشه یا بعدا ها ممکنه به کم کاری تیروئید مبتلا بشه؟
با تشکر
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- سب
سلام ۵ سی سی یک قاشق مربا خوری یا چای خوری هست لطفا راهنماییم کتید
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- شربت رانیتیدین
سلام دختر یک ماهه م شربت رانیتیدین رو استفراغ میکنه.چیکار کنم؟
- اسهال
آیاشیرپاستوریزه راگرم کنم
- آب
سلام وقت بخیر به بچه ۶ ماهه میشه آب تصفیه خونگی نجوشیده بهش بدم؟یا باید بجوشونم
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- شیر خشک ببلاک پره مچور
سلام وقت بخیر ببخشید دکتر به بچه 9 ماهه من که 6600 وزنشه شیر خشک ببلاک پره مچور داده حالا شنیدم این شیر خشک سنگ کلیه میاره درسته؟؟؟؟؟؟ تا چند ماه میتونم این شیرو بهش بدم؟؟؟
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- سلام دخترم۸ماهشه وقتی شیر میخوره سینه اش خس خس میکنه بردمش دکترشربت سیتیزیین و قطره بینی بهش دادالان چند روز هست هنوز خوب نشده چکار کنم؟راهنمایی ام کنید؟؟

