Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام،وقت بخیر.خسته نباشید؛من پسرم واکسن هجده ماهگیش رو سوم مهر زدم و الان میخوام واکسن آنفولانزا بزنم،فاصله بین دو واکسن چقدر باید باشه و کی بزنم؟؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید امکان داره دو هفته بعد از واکسن ۱۸ ماهگی بچه تب کنه؟ پسرم دیروز از صبح تا شب تب خفیف داشت دیشب استامینوفن دادم تا امروز عصر خوب بود. از عصر دوباره تب کرده و شدیدتر از دیروزه. علایم دیگه ای نداره. امکان داره بعد از دوهفته از واکسن باشه؟؟
- سلام آقای دکتر بچه ده ماه من همش بالا میاره دکتر هم بردیم حتی کار به جای رسید که نیاز به سیروم شد متخصص هم براش سیروم خوردنی داد بعد دو روز دوباره همون حالت شده هر چی میخوره بعد نیم ساعت همه رو به رنگ زرد بالا میاره لطفاً راهنمای کنین
بچم همش به رنگ زرد بالا میاره ده ماه است یک هفته میشه حتی متخصص اطفال بردیم بعد سیروم گرفتن از رگ و خوردن سروم میوهای دوباره شروع شده بالا میاره الان یک هفته شد تب نداره اسهال نیست فقط میخوره بعد نیم ساعت بالا میاره
- کیپ بینی.
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال هستش بینیش کیپ شده وابریزش زرد هست نه تب داره ونه چیز دیگه شب ها هم تو خواب خیلی اذیت هست طوریکه بیدار میشه چه داروی بهش بدم تا بهتر بشه ممنون از لطفتون
- تب و سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشید دخترم ۶ سال و نیمشه و ۲۰ کیلو وزنشه.حدود دو هفته پیش سرماخورده بود ،آبریزش بینی داشت و سرفه و گلودرد.شربت سرماخوردگی بهش داد و دیفن هیدرامین.بهتر شد ولی سرفه هاش ادامه پیدا کرد.جوری که صبحها سرفه میکرد و خلط هم داشت،و خلط پشت حلق که اذیتش میکرد.از دیشب تب کرده و سرفه هم میکنه و دماغشم گرفته.ممنون میشم راهنماییم کنین که چه داروهایی بهش بدم.نیازی به آنتی بیوتیک هم هست؟ با تشکر
- عوارض بتامتازون
سلام دخترم 21ماهشه چندروز پیش زیر پوستی بدنش قرمز شد بردمش دکتر براش امپل بتا متازون نوشت گفت حساسیت روز بعدش تشنج کرد میشه بگی چیه از عوارض امپول اخلاق خییلی تند شده اشتهاشم زیاد شده تورو خدا کمک کنیددارم دیونه میشم تشنه هم زیاد میشه سابقه تشنج نداره بگین چیکار کنم
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- سلام پسرم ۵سال و نیمشه یک هفته است سرما خورده و گلوش خلط داره فاویسمی هم هست میتونه شربت آزیترومایسین مصرف کنه اشکال نداره اگر مشکلی نیست هر چند ساعت یکبار قبل یا بعد از غذا
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- نخوردن قطره آهن
با سلام دخترم تازه شش ماهه شده، وقتی قطره آهن بهش میدیم به خاطر مزه بدش همه رو بالا میاره و نمیخیوره.با آب سیب هم مخلوط کردیم، نخورد. آیا میشه با عرق نعنا مخلوط کنیم و بهش بدیم؟ اگر بله، مقدار عرق نعا چقدر باشه؟ همجنین آیا میشه با فرنی مخلوط کنیم و بهش بدیم؟در صوتی که راه بهتری می شناسید، به بنده اعلام نمائید. با تشکر
- سلام پسرم ۱۴ سالشه ابله مرغان گرفته تبش از ۳۹ بیشتر فقط با شیاف دیکلوفناک میاد پایین الان پنج روزه تب داره چکاررکنم
- قورت دادن هسته آلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر خوبی من دخترم سه ونیم امروز ی هسته آلو قورت داده بنظر شما ببرم دکتر چکاب بشه . ممنون از راهنمایی شما
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای وزن۲۰ کیلو
دخترم ۶ و نیم ساله و ۲۰ کیلو هست گلوش کرده و دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی دادن من بار اول رو اشتباها ۵ سیسی دادم برای ۱۲ ساعت بعد باید چیکار کنم و چند سیسی بدم
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- شربت سیپروهپتادین
سلام خسته نباشید. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ کیلو و نیم هست. خیلی خوب غذا نمیخوره و بعداز ظهرها هم نمیخوابه. میتونم بهش شربت سیپروهپتادین بدم؟
- چرک چشم.
دخترم دوماهش هست چشماش چرک سبز رنگ میده .از باکتی کلید استفاده کرده بهتر شد اما قطره تمام شد دوباره بگیره ؟؟!!
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم

