Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر جناب ببخشید نوه ام تو شکم مادر مدفوع کرده و خورده و زود بردنش نو ان ای سیو تو دستگاه با اکسیژن نفس میکشه معده رو شستشو دادن ولی به بچه شیر نمیده با سرنگ میده خوب میشه بعدش مشکل پیش نمیاد
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- لکه های مادرزادی
با سلام دخترم شش ماه داره روی کمر قسمت پایین و همینطور پای سمت راستش لکه های قرمزی داره که زیاد هستند میخواستم بدونم آیا این لکه ها براش مشکلی پیش میارن ؟دکتر که بردم گفتند همانژیومه
- شیرکمکی
سلام آقای دکتر پسرم شیرمادر تغذیه میکنه فقط زمانی که بیمارستان بستری شده بود شیرخشک کمکی بیومیل بهش دادم .چون شیرم کم شده بود گشنه بود الان اگه گاهی بخوام بهش شیرخشک بدم در کنار شیر خودم همون بیومیل باید بدم یا باید شیر خشک دیگه ای بگیرم ؟
- تغذیه
سلام وقت بخیر برای مقوی کردن و وزن گیری داخل غذای نوزادنوزاد هفت ماهه چی بریزم واینکه چشماش یکم پف داشت به دکترگفتم گفتن الرژی داره به بادام بهش نده.چی کارکنم؟شاید به کره گاو محلی حساسیت داشته باشه
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۰ماهو۱۵روزشه خیلی آب دهنش میادهمش جلوسینش خیس میشه علت وداروش چیه ممنون
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- مدفوع زرد
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه ب تازگی مدفوش زرد روشن شیرخشکی هم هست چندوقت ک سرلاکشوبیشترمیدم احتمال داره ازسرلاک باشه؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- چشم کودک
سلام ببخشید من پسرم چهارماهشه و چشمش عفونت داره وبعضی مواقع چرک میکنه به همین خاطر مجبورشدم عنبرنسارارو براش دودکنم به نظرتون مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- کاغذ چاپی
من نوزادم ۵ ماهشه من امروز مردم دیدم که نوزادم داره کاغذ چاپی خواهرش رو میخوره ..........لطفا به سریع بگید چیکار کنم
- گريه در خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهشه بعضي وقتا با گريه از خواب بيدار ميشه اطرافشو نگاه ميكنه انگار كه بترسه از چيزي به اين حالته
- افتادن گوشی روی سر نوزاد
سلام وقت بخیر. نوزاد 50 روزه داریم که گوشی افتاد رو یکم بالای پیشونی سمت چپ سرش. 1دقیقه گریه کرد و آروم شد خوابید و قرمز شد و بعد از 5 دقیقه قرمزیش رفت.مشکلی باش ایجاد میشه؟
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام وعرض ادب. آقای دکتر من از روز اول شیرخشک آپتامیل به نوزادم میدادم که بالا آورد و شیر خشک بیومیل آی آر دادم که بازم بالا میاورد حالا دارم ببلاک ای ار میدم ولی صورتش خیلی جوش زده نمیدونم چکار کنم؟

