Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
بچه من دوونیم سالشه. سرماخوردگی شدید داره عطسه سرفه آبریزش بینی داره چشمشم فک کنم عفونت کرده. استامینوفن و دیفن هدرامین دارم بش میدم هر 8ساعت برا عفونتش میتونم از قرص مترونیدازول استفاده کنم؟
- سلام دخترم هشت سالشه شربت ازیتر مایسین دویست گرفتم وزنش ۲۵/۲۶ نمیدونم چند ساعت وچه مقدار باید بهش شربت بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- خوردن قرص
درود پسر بنده حواسم نبوده قرص tonalincla1250 خورده برای نخواستم ببینم باید چیکار کرد؟؟
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- تکرر مدفوع خلطی
سلام پسر من پنج ماهشه و تکرر مدفوع در حد کم و خلطی دارد باسنش هم قرمز شده و هنگام مدفوع خیلی زور میزند میشه راهنمایی کنید
- درمان مناسب سرفه و خلط و تب خفیف کودک دوسال و ده ماهه
سلام جناب دکتر بچه من دو سال و ده ماهشه و ۱۵ کیلو وزن داره. از سه روز قبل دچار سرفه های خلط دار،تب خفیف و آبریزش بینی شده. شربت ستادین جی ۳ سی سی هر ۶ ساعت شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷، هفت سی سی هر ۱۲ ساعت و پدی کاف ۴ سی سی هر ۸ ساعت بهش میدیم الان. نظرتون در مورد داروهای فوق چیه؟
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- مطب
سلام ۱۲ خرداد شنبه مطب تشریف دارین؟؟
- معاینه
سلام اقای دکتر شما چه روزهایی مطب تشریف دارین؟ واینکه اگر مورد اوراژنسی باشه صبح ها هم معاینه میکنید؟اگر بله کجا مراجعه کنیم؟
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
دخترم سرما خورده خیلی بد سرفه میکنه و ابریزش بینی و عطسه دار تب نداره دیشب خیلی گریه میکرد اصلا اروم نمیشد چ دارویی بدم بهش؟
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- وزن گیری بچه
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسر من دوسالگی بر حسب حرف بهداشت قدش ۸۲ و وزنش ده ونیم بود که خودم قدشو گرفتم ۸۵ بود ولی پسرم چند ماه فقط شیر خودمو میخورد اصلا غذا نمیخورد از شیر گرفتمش از اون موقع چهل روز میگذره بچه وزنش به یازده وچهارصد رسیده به نظر شما پسرم مشکلی داره یا بخاطر بد غذا بودنش بوده در ضمن خودمم بچگی از لحاظ قدی ریز بودم ولی الان قد من و شوهرم ۱۶۳ و ۱۸۰ هست به نظر شما جای نگرانی هست البته بچه ام قطره اهن و اد و به زور میخورد بیشترشو میداد بیرون لطفا جواب بدید خیلی نگرانم امکان دکتر رفتنم ندارم
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام وقت بخیراقای دکتر دخترم چن وقت پیش ادارسوختگی داشت ک دکترمتخصص پمادکالاندولا وترکیبی نوشت خوب شد همه علائم عفونت ادراری هم داشت اماازمایش خون وادارارش منفی بود الان هم روی ناحیه تناسلی جوش زده وحالت اگزما خشک شده وداخل ناحیه تناسلی قرمزه ک بادستمال مرطوب ماک میکنم انگاراذیت مبشه علت چیه
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟

