Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- سلام پسرم با یکسال و ۵ سرفه خلط دار کودک فقط موقه خواب
پسرم یک سال ۵ ماه با وزن ۸ کیلو فقط موقع خواب سرفه میزنه زیاد اموکسی ۱۲۵ گرفتم آیا موثر هس راهنماییم کنین
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- اسهال نوزادان
سلام..من نوزاد۱۵ روزه دارم که حدودا۴روزه اسهال داره...اولش شدید نبود ولی الان که روز چهارمه به شکل کاملا ابکی وهر۲۴ساعت بیشتراز۱۷بار اسهال داره ولی مقدارش زیاد نیست درحد یه سکه کوچیک پوشکش کثیف میشه...وقتی هم میخاد شیر بخوره پیچ وتاب زیادی میخوره انگار دل درد هم داره...اموکسی کلاو ۳سیسی مصرف میکنه ۴روزه ولی تاثیری نداشته...دهنش هم خشک میشه زیاد...باید چه دارویی بدم؟؟
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز از صبح پسرم میگه یکم گلوم درد میکنه ولی مشکل دیگه ای نداره تا الان؟ چه شربتی بگیرم بهش بدم گلودردش خوب بشه؟
- نفخ
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه که رفلاکس داره برای نفخ و دلپیچه چه دارویی میشه داد؟
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- بد کارکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشد پسرم الان تازه رفت ۶ماهگی از اول تولد تاالان پی پی کردنی کلا شل دستشویی میکنه روزی ۲بار خودشم شیر خشک نان ۱ میخوره.وزنشم خوبه .چیکارکنم دستشویش سفت بشه یا خودش درست میشه
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- سلام نوزادم ۳ماه داره واصلا اشتها نداره ازنظرسالم بودن مشکلی نداره ازمایش ادرارداده سالمه ولی اصلا اشتها نداره شیرخشک نان میخوره
- دورسر
سلام آقای دکتر شرمنده میخواستم بدونم این نرمال هستش.بچم بدرتولددورسرش 34وزن 3350قد50الان چهارماهشه دور سرش 43وزن 7کيلوقد65 آقای دکتر روشکم می مونه سرشوبالاميکنه همه کار میکنه فقط نگران بزرگی سرش هستم.بالچه روبيارم خدمت شماازنزديک ببینید.
- شیر خشک
سلام پسر سه ماهه ای داریم که شیرخشک گیگوز میخورد بهش حساسیت نشان داد نان ااچ ا دادم حالا دیگه نمیخوره خیلی بوی اهن میدهد مزه شو دوست ندارد الان بهش چی بدم
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره
- ۱
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من بچه ۲ ساله ای دارم که بعضی وقتا اول مدفوعش شبیه مدفوع گوسفند سفت و کوچک و جدا جدا است ولی مابقی مدفوعش عادی هست یعنی ب هم چسبیده و نرم هستن بنظرتون دلیلش چیه من خیلی نگرانم ممکنه مشکلی باشه ؟
- دخترم ۴۷روزشه از وقتی ک ب دنیا اومده بی قراره نفخ داره شکمش سفت میشه
دخترم ۴۷روزس خیلی بی قراره از وقتی ک ب دنیا اومده شکمش سفت میشه نفخ داره .از شیر خودم و شیر خشک استفاده میکنه دکتر هم زیاد بردمش،.
- کولیک ودل درد و نفخ
سلام خسته نباشید من بچه ام ۲۷ روزه هست از همون اول شیر خشک میخوره شیر خشک نان ۱ بهش دادم بعد تو خواب خیلی غلتک میخوره زور میده چنان که صورتش سرخ میشه بردم دکتر گفت نفخ داره قطره نوشت و شیر ببلاک دارم بهش میدم خیلی بی قراره تو خواب سه چهار روز از شکمش خارج نکرد

