Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- توقف رشد کودک
با سلام. پسرم ۴سال و نیمه رشد قد و وزنش نزدیک یکساله تقریبا ثابته ازمایشاش کاملا سالمه نزدیک یکساله یبوست داره و تقریبا ۶ماهه چند روز یبار بهش پیدرولاکس میدم ک خیلی کمکش میکنه. قدش ۱۰۳ وزنش ۱۶ونیم. چند هفته س ب توصیه متخصص تغذیه بهش سانستول و استئوکر میدم فقط نیم کیلو اضافه کرده بنظر شما کدوم مکمل برای وزندهی مناسبه؟ غذا هم متوسط میخوره
- سرماخورده ،نب به همراه گرفتگی بینی وهمچنین سرغه داره ،ام
نوزاد5ماهه که قرص تیروئید مصرف میکنه ،،تب به همراه آبریزش و سرفه خلط دا ر،چه مقدار شربت اموکسی 125بدم،،چند ساعت یکبار؟؟؟ایا شربت آموکسی تداخل دارویی با قرص تیروئید نداره
- واکسن آنفولانزا
سلام
پسر پانزده ماهه دارم. آیا خودم میتوانم با مراجعه به داروخانه واکسن را به فرزندم بزنم؟ و نام خاصی داره واکسنش؟ و اینکه باید در دو مرحله بزنم صحت دارد؟ لطفا راهنمایی کنید.
سپاس
- تب 39 درجه نوزاد هفت ماهه
سلام خسته نباشید
نوزاد هفت ماهه تب 39 درجه داره. با پاشویی و استامینوفن و ایپو کم میشه دوباره زیاد میشه. دوروزه حالش ایجوریه. راهنمایی میکینین برای بهبودیش چیکارکنیم و علتش چیه - دولیکوسفالی
سلامراقای دکتر خسته نباشید تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم همه ذوق و اشتیاقم ب ناراحتی و استرس تبدیل شده الان هفته 38هستم و سونو 36هفته گفتن گ سر بچه دولیکوسفال است یعنی باریک و کشیده ایاداین شکل طبیعی نیست زشته ممکنه بچمو مسخره کنن بعد از تولد تخت بخوابونی صاف میشه اصلا این سر چ جوریه تو رو ب خدا کمکم کنید جوابمو بدین
- سانستول
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.دخترم ۱۵ ماهش.شیرخشک میخوره.شربت آدزیر نیم سی سی میخوره.چندوقت پیش مطب اومد گفتید سانستول هم بدم.دوتا شربت مشکلی ایجاد نمیکنه؟هر دو ویتامین دی دارن .زیاد به بدن نمیرسه
- دانه های ریز روی صورت
سلام خسته نباشید...پسرم الان حدود چهارروز که دانه های ریز روی صورت فقط ناحیه لب تا بینی میزنه و داخل دهان روی زبونش هم زخم شده دکتر بردم گفتن که نیستات بهش بدم ولی هنوز بهتر نشده بدتر شده وروی کام قسمت بالا زبانش زخم شده میشه بگین که چیکار باید انجام بدم ایا اون بدترش کرده اخه سرفه هم میکنه ممنونم لطفا راهنمایم کنید باسپاس
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتاد ولی دو کلمه بیشترنمیگه چیکار کنم خیلی نگرانم
- عفونت ادراری
دخترم 40روزش ادرارش دو سه روزه کم شده حتی دیشب تا صبح پوشکش خشک بوده دلیل چی میتونه باشه تب و چیزای دیگم نداره
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- سلام آقای دکترخسته نباشین پسرم۶.۵سالشه۲۴کیلوه الان تب داره سرماخورده چندروزه سفیکسیم۱۰۰میدم اماتبش بیشتر شده چیکارکنم زودترتبش قطع بشه؟سرفه میکنه سینه شم خلط داره باتجویزدکترسفیکسیم رو دادم
- نوزاد۳روزه گه در ادرار خون دیده شده
خو در ادرار نو زاده سه روزه
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟
- سلام
سلام بچه ام چهارماهشه سرماخورده میتونن بهش ستادین دی بدم
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- زردی نوزاد
سلام.دخترم زردی ۱۲بیلی روبین چیکارکنم ؟؟؟
- شیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر، دخترم ۴ سالشه،هروقت شیر پاستوریزه میخوره بعدش یبوست میشه بفرمایید چه راه حلی داره که بتونم بهش شیر پاستوریزه بدم و یبوست نشه ممنون
- بوی دهان
سلام دکتر بچم یک سال و هشت ماهشه دهنش بوی بد میده دلیلش چیه؟

