Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- سلام آقای دکتر پسر ۶ ماه و نیمه ام امروز بغل یک بچه بود و کمرش یک لحظه به خاطر غفلت برگشت و گریه شدید کرد اما بعد آرام شد آیا نیاز به معاینه دارد ؟
- اسهال نوزاد۷ماهه
باسلام وخداقوت پسره هفت ماه دارم که اسهال داره دکتر اطفال بردم پودر کیدی لاکت داده آیا استفاده کنم یاخیر
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشی حدود ۱ ماه صورت دخترم دونه های قرمز ریز زده ک بعُضی وقتا خیلی قرمز میشه بعضی وقتا فرو کش میکنه قرمز رنگ پوستش و زبر شد من از چ پمادی استفاده کنم ک خوب بشه ۶ ماهشه دخترم .پماد آ چشمی و هیدروکورتیزون و کلوتریمازول زدم جواب نداده ممنون میشم راهنمایم کنید
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- اجابت مزاج
سلام دکتر خسته نباشین پسرمن ۲ماه است و تعداد دفعات اجابت مزاجش نسبتب قبل کم شده قبلا روزی ۳ بار بوده و الان دوروزی یک بار مشکلی داره ؟اگ مشکلی هست بهم توضیح بدین درضمن شیرخوردنش هم کم نشده هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک... باتشکر اززحماتتون
- واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید من یه دختر18ماهه دارم که یک ماه و یک هفته هست مبتلابه کرونا شد الان خوب شده آیا واکسن 18ماهگی شو میتونم بزنم و چقدر میتونم به تاخیر بندازم .متشکر
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم سه ونیم ماهشه تاچهل روزگی شیرخشک کمکی اپتامیل میدادم ک یهو دل درد شدید شد زیر نظر پزشک قطع کردم ولی مدفوعش هفته ای یکبار و آبکی شده و گاهی حباب دار است و الانم نفخ شدید داره دکتر گفت اگه خون تو مدفوع نباشه مشکلی نیس ولی من نگرانم
- آلرژی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم. دخترم تا ۲ ماهگی شیر خودمو میخورد که آلرژی پیدا کرد. داخل مدفوعش خون بود و صورتش اگزما داشت. مصرف پروتئین گاوی رو قطع کردم اما خوب نشد. شیر خودم رو قطع کردم و بهش شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان ۳ ماه و نیمشه، خون داخل مدفوعش قطع شده اما همچنان صورتش اگزما داره و علائم رفلاکس هم داره. آیا باید همچنان آپتامیل اچ آ رو ادامه بدم یا آپتامیل پپتی بدم؟ با توجه به اینکه میگن پپتی تلخه و دخترم خیلی بد مجازه
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- نوزاد
سلام آقای دکتر به بچه ام شربت کوریزان دادم یک سیسی الان از صب گیحه چکار کنم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم
- سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
درمان سرفه خلط دار نوزاد ۲ماهه
- عفونت
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- گریه کردن
سلام ببخشید پسرم یک ماهش هست و موقع ادرار گریه میکنه وجیغ میکشه مشکل از چیه عفونت داره

