Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- سلام لطفا جوابمو بدید از استرس دارم میلرزم
صبح دکتر عمومی واسه سینوزیت و خلط پشت گلو بچم بدون علائم دیگری آمپول بتامتازون ال آ تزریق کرد تروخدا خطرناک نیس عوارضش چطور هست خواهش میکنم جوابمو بدید
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- سلام خسته نباشید آقای دکترپسرمن ۵ماهش یکم سرماخورده مشکل معده داره ولی خیلی دست به چشماش میزنه گریه میکنه
- مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه؟
ساعت و مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه چقدره ؟
- گرفتگی بینی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم چهار سال و نیمه هست صبح ها با گرفتگی بینی بیدار میشه و میگه بینی گرفته هست و نفس کشیدن از بینی براش سخته، گرمایش منزلمون شوفاژ هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- اریترومایسین 200 بچه 21 ماهه ده میلویی چه مقدار بدم
تب داره غذا نمیتونه زیاد بخوره گلوش درد میکنه
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- مخلوط شیر گاو وشیر خشک برای بچه یک ساله
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- کپسول سفیکسم ۲۰۰
- ویروسی
سلام آقای دکتر.پسرم دو سال و نیمشه. دیروز آبریزش بینی داشت. یبار سیتریزین دادم آبریزشش قطع شد. بعد تب کرد. ۳۷/۵ بود. چون اصلا استامینوفن نمیخوره شیاف گذاشتم تبش قطع شد بعد از شیش ساعت از شیاف دوباره تب کرد. دوباره شیاف گذاشتم. از دیروز دو بار هم استفراغ کرد. یبار دیشب وقتی تب داشت. یبارم صبح وقتی تب داره این ویروسیه یا ممکنه عفونت عاملش باشه؟
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
با سلام شربت آزیترومایسین 100 برای دخترم دادن میزان مصرف آن چقدر می باشد دخترم ۶ سالش هست و ۲۰ کیلو وزن داره گفتن ۱۵ سی سی در روز یعنی چقدر
- سلام آقای دکتر با خانواده برای تفریح بیرون بودیم کودک دو ساله دارم بوی زغال وارد گلوی فرزندم سد و پس از آن سرفه میکند البته کمی هم سرما خوردگی داشت چه کنم و سرفه ها نشان چیست؟
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- ناف کودک
چند روز پیش یکی از بچه های فامیل که ۱۰سالش باشد ناف بچه من راکه۳ سالشه است بوسید و لیس زد و تازه کف پای بچه مو را بوسید حالا از اون موقع میگه نافم درد میکنه

