Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- شیر خشک
سلام پسر سه ماهه ای داریم که شیرخشک گیگوز میخورد بهش حساسیت نشان داد نان ااچ ا دادم حالا دیگه نمیخوره خیلی بوی اهن میدهد مزه شو دوست ندارد الان بهش چی بدم
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام وقت بخیر نوزاد ۳۵ روزه دارم خیلی بی قراری میکنه وقتی بالا میاره شیر هست یعنی حالت پنیرک نداره آب از گوشه لبش میاد انگار که سردی کرده باشه خیلی باد ازش رد میشه پاهاشو تو شکم جمع میکنه و گریه میکنه خیلی بد خوابش میبره همش انگار چیزی تو دهنش و میجوه بهش شیر خشک نان یک میدم چون شیر خودم خیلی کمه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- شربت زینک سولفات
سلام خدمت دکترمحترم روش استفاده ازشربت زینک سولفات واینکه چ مقداربایدبه نوزادهشت ماهه بدهیم وایاتاثیرخوبی برای رشدقدداردتاکی بایدبدهیم
- پورها
سلامآقای دکتر از چندماه میتونم توی پوره ها و فرنی از کره استفاده کنم؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر میتونم از مولتی ویتامین التا فارما در دوران شیر دهی دخترم که یازده ماهشه و مینور هستش استفاده کنم؟
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- بی اشتهای نوزاد چهارماهه
سلام من نوزادم از بعد از واکسن دوماهگی بی اشتها شد و الان ک چهارماهشه خیلی بدتر شده وزن نمیگیره و فقط توی خواب میتونه شیر بخوره امپرازول فاموتیدین دومپریدون همرو دادم و هیچ تاثیری توی اشتها نداشته چکار کنم
- شیرنوزاد
سلام نوزادم ۲۷ روزشه کمکی شیرخشک میدم شما چه شیرخشکی تو این سن پیشنهاد میکنین؟ الان اپتامیل میدم بهش
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام دکتر کرم بین وقت بخیر ما یک نوزاد یک ماهه پسر داریم که تو چند روز گذشته یه لکه ای صورتی رنگ مثل خون با اردار کوچیک دیده شده یبار دیروز دیدیم یبارم امروز واسه همین نگران شدیم خواستم بدونم مشکل خاصیه نیازه که بیاریمش مطب ممنون
- سرلاک
سلام آقای دکتر من برای دخترم که ۸ماهشه سرلاک رو با آب آماده میکنم میریزم داخل شیشه پستونک میدم بهش بخوره آیا اگر یه مقدار اضافه اومد میتونم تا یک روز در یخچال نگه دارم و بهش بدم؟؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و نیمه، دکتر تشخیص رفلاکس پنهان دادن و مدت دو ماه داروی اس امپرازول تجویز کردن با شربت دمتریدون، ولی هنوز پسرم شیر میریزه دکتر گفته بودن باید دوماه استفاده بشه دارو
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- وابستگی ب سینه
سلام پسر دوماهه دارم که وزن گیری خوبی داره وشیرخودم رو میخوره مشکل اینجاست که همیشه باید سینه تو دهنش باشه یعنی وقتی سینه از دهنش بیرون بیاد بیدار میشه و گریه میکنه ولی وقتی سینه تو دهنش باشه آروم میشه پستونک هم نمیخوره چکار کنم آیا مشکلی داره
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- نخوابیدن نوزاد
سلام نوزاد من۲۵روزست خیلی کم خوابه مدام بغلمه اصلا نمیخوابه به محض این که میزارمش بیدار میشه مثلاً امروز ازساعت ۱۰ صبح نخوابیده خیلی نگرانم
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه

