Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- تماشای تلویزیون از چه سنی مجاز است
با سلام و عرض متانت و تشکر بابت اینکه دلسوزانه وقت میزارید نوزادی سه ماهه دارم و در حال تربیت با روش دو زبانه هستم و برای این امر نیاز دارم که برخی کارتن های زبان انگلیسی رو به مدت سه ساعت برای فرزندم پخش کنم تماشای تلویزیون تا چه سنی برای کودک ممنوع هست ؟
- نفخ
سلام بچه ام امروز 21روزشه شربت گریپ میکسچر با کولیکز بهش دادم نفخش خوب نشده چکارش کنم خیلی دل درد داره
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- با سلام دخترم یک سال و ۹ ماهشه سه ماه بهش شیر گاو دادم و روبوست داره الان سه ماه اینطوریه �د میخواستم شیرشو عوض بکنم اگه میشه کمکم بکنید
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- سرما خوردگی
خترم ۷ ماهشه و وزنش ۷ کیلو و۲۰۰ گرم سرما خورده تب داشت استامینوفن دادم دیگه تب نداره اما عطسه وسرفه میکنه و اسهال دارد ولی آبریزش ندارد پلارژین و پدی لاکت بهش میدیم چه دا وری دیگه نیاز است سپاس از محبت و لطف شما
- شياف دوز بالا
- زردشدن پوست نوزاد۷ماهه
سلام نوزاد۷ماهه ای دارم ک ۲۰روز پیش آزمایشcrpخونش ۴۸بود ک رنج آزمایشگاهیش۶بود سفیکسیم تجویزشدبعداز۴روز دوباره آزمایش دادک اومده بودزیر۶ومدت ۱۰روز سفیکسیم خورد الان۳روزازاتمام دارومیگذره ک پوست صورت وبدنش زرد شده ولی تب یااسهال نداره خیلی نگرانم علت زردشدن پوستش چیه ؟
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- کم اشتهای
سلام آقای دکتر خسته نباشی پسرم ده ماهش هنوز دندون درنیورد دوهفته هم است که اصلا غذانمیخوره شیرم خیلی کم میخوره خیلی عصبی شده لطفا راهنمایی کنید چکارکنم
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- غلط خوردن نوزاد
باسلام ..غلط زدن زیادی نوزاد در خواب به چه دلیل هست ؟؟
- بیدار نشدن شیرخوار دو ماهه برای شیر خوردن در شب
سلام آقای دکتر دخترم شب ها تقریبا از چهل روزگی به بعد بیدار نمیشه برای شیر خوردن خیلی نگرانم از ۱۲شب میخوابه تا۶صبح هر کاری بکنم شب بیدار نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم وزنش رو نمودار خوبه،دوماه و شش روزه است
- يبوست
سلام يك شيرخشك ارزون وقيمت مناسب معرفي كنيد هم شيرش خوبه لاشه وزن دهيش
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- کم شدن ادرار نوزاد
دخترم هفت ماهشه از وقتی غذای کمکی بهش میدم ادرارش کم شده.... پوشکشو نگاه میکنم صورتی یا نارجی هم نیست
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم

