Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- کم خونی
سلام
پسرم چهار سال و دو ماه سن داره. قدش یک متره و لاغر اندامه. زیاد غذا نمیخوره. مدتیه موقع بیرون رفتن از خستگی و درد پا گلایه میکنه. بعلت اسهال آزمایش خون و مدفوع براش نوشتن که امروز جواب آزمایش خونش رو گرفتیم کمبود خون در اون مشاهد میشه. لطف می فرمایید راهنمایی بفرمایید - سرفه خروسکی کودک
پسرم ۷سالشه ۲۰روز پیش سرماخورد و شربت پلاژین کیندز و قرص آزیترومایسین ۲۵۰ دادن الان دوباره سرفه شدید خروسکی گرفته متاسفانه شربتهای آموکسی و سفیکسبم در داروخانه موجود نیست دیروز دکتر یه شربت گیاهی دونوپکت فورت و شربت کتوتیفن و دوباره قرص آزیترومایسین دادن و دیشب که شربتها رو خورد اصلا حذیون میگفت و بی قرار بود و تا الان اصلا خوب نشده لطفا کمک کنید من ساکن خرم اباد هستم .
- بیماری نوزادی
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- ویزیت شدن
پسرم ۳سالشه ،۲شب بیدارشدشروع کردب جیغ زدن،بعدش آبریزش بینه،سرفه بهونه گیری،امروزم تب کرده،بهش آیزترومایسین۲۰۰دادم،راهنمایین کنین ممنون،توخواب همش میپره،بینیش انقدخلط داره نفس کشیدن براش مشکله
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین درکودک۴ساله با۲۰کیلوگرم وزن
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- سرماخوردگی
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله۱۳کیلو از جمعه سرما خورده سرفه صدا دار و مخاط بینی داره سه روز آزیترومایسین و پلارژین و سیتریزین خورده خوب نشده تب نمیکنه ولی چرک بینی خیلی داره چیکار کنم؟
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- صحبت کردن کودک
سلام اقای دکتر،پسرم یکسال و هفت ماه داره ،،فقط ۴ کلمه میگه ،،هر چی باهاش حرف میزنم ( کارمیکنم) اشتیاقی نشون نمیده ،،نگرانم چیکار کنم به حرف بیاد؟؟ مرسی
- درد پا
سلام.خسته نباشید پسریکسالو نیمه من امروز چند بار از درد در قسمت ساق پا شکایت داشته.علتش چی میتونن باشه آقای دکتر
- در مورد پایین آوردن تب کودک
سلام من پسرم دو روزه تب داره شربت استامینوفن بهش می دهم ولی فایده ای در پایین اوردن تبش نداشته پسر من ۴ سالش است می خواستم بپرسم شیاف استامینوفن ۱۲۵ خوبه بگیرم و استفاده کنم

