Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردناف
باسلام دخترم ۶سالشه چندساله همش میگه دورنافم دردمیکنه شکمم دردمیکنه تمام ازمایش هاوسنوگرافیش هم خوبه نمیدونم چیکارکنم وچشه ۱۸ کیلوهستش دکترامیگن ممکنه روده تحریک پذیرباشه
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- مسموميت
خودم مسموم شدم و بالا مياوردم پسرمم كه شيرمر خورد اونم شروع كرد به بالا اوردن رفتيم دكتر عمومي بهش سرم زد و گفت شيرتون مسموم شده تا يك روز ندين بهش ميخواستم ببينم واقعا اينطوريه نبايد شير بدم؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- سلام خسته نباشید پسرم ۳ماهشده پشت چشمش هنوزم قرمزی چی کارکنم خوب شود
- ابریش دماغ اصسه کردن نمیتواند شیر بخورد
- شیر خشک
سلام جناب دکتر ،وقت بخیر .دوشنبه یعنی ۱۰ مهر دخترم رو برای چکاپ ۶ ماهگی اوردم خدمتتون و فرمودید سرلاک شروع کنم . در حال حاضر شیر خشک نان کامفورت میخوره متاسفانه یادم رفت بپرسم که همین شیر خشک روباید ادامه بدم یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- تغذیه
نوزاد شیش روزه من اصلا شیر نمیخوره سینه رو نمیگیره میشه راهنمایی کنین
- مقدار مصرفی دارو
با سلام .پسرم ۶ ساله و حدودا وزن ۲۸ کیلو داره.چه مقدار از شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش باید بدم؟با تشکر
- چند سیسی به کودک ۸ سال اموکسی ۲۵۰ بدهم
- جوش روی آلت تناسلی کودکان
سلام خسته نباشید آقا دکتر.پسرم هفت سال و نیم هست روی آلتش جوش هست و خیلی خارش داره.علتش چی هست.
- جوشاندن اب
سلام آقای دکتر خسته نباشید آب اشامیدنی ک ب بچه میدیم تا چن وقتگی بچه باید آب بجوشونیم و ب صورت آب جوشیده سرد شده ب به بچه داد؟
- وزن
نوزادم بدو تولد ۲۴۰۰ بود الان تازه رفته یازده ماه وزن ۸۶۰۰ وزنش کمه ؟
- تب و دل درد و اسهلال
- کودک
با سلام کودکم 18 ماهه بسیار بازیگوش و باهوش وجنسیت دختر هست همیشه هنگام گریه وخنده کردن هیجانی و هنگام خوردن دارو استفراغ میکنه اطفا راهنمایی کنیید
- کره بادام زمینی واس کودک یکسال خوبه
سلام،اقای دکتر کره بادام زمینی واس کودک یکسال خوبه
- قرص زینک
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه و پریود هم میشه ایا میتونم قرص زینک خارجی یور ویتال پلاس ۱۰ میلی گرم بهش بدم
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- چرا با دادن شیر خشک پپتی آپتامیا بازم صورت نوراد جوش میزند
- عکس ریه نوزاد
سلام و خسته نباشین حدود ۵روزه ک نوزاد۴۸روزه ی من سرفه و عطسه و گرفتگی بینی داره ک خس خس میکنه بینیش وقتی نفس میکشه دکتر ک بردم گقتن کولیک و رفلاکس داره و آزیترومایسین،پدی لاکت و رانیتیدین دادن بعد پنج روز چون سرفه ها خوب نشد،مجدد رفتیم پیش پزشک ک عکس از ریه نوشتن و فقط اسپری سالبوترکس دادن برای مصرف تا ۵ روز اینده حالا میخاستم ببینم با توجه ب این عکس ک دکتر گفتن مشکلی نداره،پس بیماریش چیه؟!! و این ک میشه گفت چون عکس مشکلی نداره،ذات الریه و پنومونی و سیاه سرفه نداره نوزادم؟ ت روخدا کمک کنین تو این چند روزه دیوونه شدم از ترس اینکه خدایی نکدده سیاه سرفه باشه مشکلش

