Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک زیر ۶ ماه
با سلام فرزند من ۵ ماهه است چ مارک شیر خشکی برای وزن گیری بهش بدم؟ به چیزی هم حساسیت ندارد
- سويق گندم
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد آيا اين درسته كه سويق گندم اشتها آوره ؟خيلي از مادرها راضي هستن نميدونم بخاطر تبليغه يا واقعا وزن بچه رو زياد ميكنه دخترم ٩ ماهشه
- یبوست نوزاد یک ماهه
دخترم 34 روزه هست شیر خشک ببلاک کامفورت بهش میدم 60 سی سی شیر مادرندارم 12 ساعت هست که مدفوع نکرده
- کم وزن
سلام ببخشید نوزاد من کمزنه دوماه نیمه شه به چشم خودمون کوچیک مونده چند جور شیر خشک دادم نان اپتامیل و...بهش نیافتاد بالا اورد بدنش پاشید چ مارکی بدم و ایا باید ببرم پزشک تغیه تجویز کنه چ مارکی بخرم
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- شیر نخوردن نوزاد 4 روزه
سلام ، خسته نباشید،
دختر من ۴ روزه بدنیا امده، وزنش ۲.۴۵۰ بوده، ولی بعد از ۴ روز وزنش شده ۲.۲۰۰.
آقای دکتر اصلا شیر زیاد نمی خوره، به زور بهش میدیم.
دکتر چیکار کنیم؟
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- پا گرفتن
سلام اقای دکتر ببخشید نوزاد لز جند ماهگی میتواند زیر بغلش را بگیریم وزنش را تحمل کن
- شربت ستیریزین برای کودک فاویسمی
خوبه یا نه
- سرفه های خلطی و عطسه
پسرم ۸ماهشه سرفه های خلطی و عطسه داره تا الان دوبار دکتر بردم میگن آلرژی شربت کتوتیفن واسپری سالبتامول دادن ولی تاثیر چندانی رو سرفه هاشنزاشته میخواستم بدونم مجدد ببرم دکتر
- بغل انگشت اشاره بادکرده وقرمز شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم الان دوروزبغل انگشت اشارش بادکرده وقرمزشده امروز صبح یکم چرکی شده یعنی یکم کنج انگشت سفیدک زده پسرم۴ماهش چ کرمی بایدبزنم چرکش خوب بشه
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- دانه های زیرپوستی
سلام آقای دکتر. پسر ده ماهه دارم که به پردتئین گاوی آلرژی داره. چند روزه وسط پیشونی و روی ابروهاش و زیر چشمش دونه های زیرپوستی زده. بیقراری هم میکنه. ممکنه به عطر چیزی آلرژی شده باشه؟شربت سیتریزین میتونم بدم بهش؟
- سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه شکمش دور به دورکار میکنه 2هفته یک بار علتش چیه ممنون میشم جواب بدید
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و ده روزشه پزشک عمومی گفت باید ازش ام آر آی بگیریم!! من دارم سکته میکنم ام آر آی واسه چی؟ نظر شما چیه؟
- کاغذ
سلام دخترم امروز یه تیکه خیلی کوچیک کاغذ اسباب بازیش را خورده، نگرانم ، میشه راهنماییم کنید ؟
- قطره آ د
با سلام نوزاد دو ماهه من بعد خوردن قطره آد که وسط شیر دهی بهش میخورانم،مقدار کمی بالا می آورد و بالشتش کمی خیس می شود،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟؟؟

