Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- آزیترومایسین200
سلام پسرم10سالشه60کیلوهست چقدرازآزیترومایسین200بایدبخوره
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۵ روزشه خیلی به خودش فشار میاره من بهش سه قره بی بی کر دادم بنظرتون اشکال نداره
- عق زدن
سلام آقای دکتر نوراد۹ماهه ای دارم با وزن۱۰/۳۰۰و قد۷۲قبلا خیلی خوب غذا میخورد الان نزدیک یه هفته هست با دیدن غذا عق میزنه و اصلاا غذا نمیخوره در حالی که میوه و ماست رو میخوره علتش چی میتونه باشه؟
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- یبس
دخترم ۳ماه و۲۰روزه ۳هفتس هر۴روزیبارپیی میکنه بادردوبیقراری شبانمیخوابه زورزیاادمیزنه
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- مدفوع
سلام آقاي دکتر خدا خيرتان بدهد خيلي ثواب مي کنيد بي وقفه جواب ما رو ميدهيد واقعا ازتون ممنونم انشالله خدا بهتان سلامتي و شادي بدهد. آقاي دکتر دخترم 16ماهشه و روزي 3يا بيشتر از 4بار در روز ممکنه مدفوع کنه غذا هم کم ميخوره بيشتر شيرخودمو ميخوره آيا اين همه مدفوع کردن اشکالي ندارد؟؟
- شیر نخوردن در بیداری
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم الان ۵ماهشه اما از تقریبا دوماهگی دیگ تو بیداری شیر نخورد اول سر پا بش شیر میدادم اما دیگ اونجوریم نمیخوره باید بخابونمش بعد تو خاب بخوره اصلا تو بیداری نمیخوره مشکلی داره؟
- سلام وقت بخیرنوک سینه دخترم ورم داره ودردداره ۸سالشه
- جای واکسن
سلام آقای دکتر بچم وقتی به دنیا اومده بودتوبيمارستان بهش واکسن زدن ولی الان چهارماهشه هنوزجاي واکسنش خوب نشده اپله میکنه ميفته دوباره اپله میکنه.
- دختر ۵ ساله
دختر ۵ ساله دارم سندروم رت داره داروی تشنج بهش میدم رهاکین دیروز صبح خوب بود تا اخر شب داروشو دادم مثل هرشب خوابید ولی بیدار شد و شدید گریه میکرد هیچ وقت همچین کاری نمیکرده و خیلی ابریزش از دهان داره اینطوری نبوده بی حالم هست
- مشکل مدفوع
بچه ام مشکل مدفوع دار در روز هفت هشت بار دستشوی میره هربار یه ذره داره اونم با ناراحتی.
- سرفه خروسکی کودک
پسرم ۷سالشه ۲۰روز پیش سرماخورد و شربت پلاژین کیندز و قرص آزیترومایسین ۲۵۰ دادن الان دوباره سرفه شدید خروسکی گرفته متاسفانه شربتهای آموکسی و سفیکسبم در داروخانه موجود نیست دیروز دکتر یه شربت گیاهی دونوپکت فورت و شربت کتوتیفن و دوباره قرص آزیترومایسین دادن و دیشب که شربتها رو خورد اصلا حذیون میگفت و بی قرار بود و تا الان اصلا خوب نشده لطفا کمک کنید من ساکن خرم اباد هستم .
- ویتامین دی
سلام و وقت به خیر کودک یک سال و سه ماهه ای دارم که مولتی ویتامین ایرانی بهداشت رو روزانه به میزان ۲۵ قطره بهش میدم و قطره آهن آیروفیکس که حاوی ویتامین دی ۳ هم می باشد طبق دستور ۱.۵ میلی بهش می دم آیا مصرف ویتامین دی زیاد نمیشه و مشکل آفرین بشه؟ دستور شما چیست؟
- موی بدن نوزاد
دختر پنج ماهه ام صورت و بدنی پر از مو داره باید چیکار کنم موها از بین برن؟
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- خواب
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد ۳ ماهه دارم چندروز پیش جایی بودم هوا سرد بود از اونروز به بعد نوزادم خوابش کم شده یعنی هر ی ربع یا هرنیم ساعت از خواب میپره نمیتونه کامل بخوابه احساس میکنم میگم شاید سرما خورده باشه چی بهش بدم حالش خوب بشه

