Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- الرژی
سلام کودک ۶ساله دارم کهالرژی به خربزه داشت بعد از بردن به نزد نتخصص وتلخیص خس خس سینه. تئوریسین جی تجویز کرد از اون به بعد هروقت سرمامیخوره سرفه های خشکی میکنه که تئوریسین جی فقط کم میکنه این دارو که در هر بار سرماخوردگی من استفاده میکنم عوارض داره یا نه یه راه حل بهم بدید
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- شربت ایموژن
سلام، شربت ایموژن برای کودک ۹ ساله برای تقویت سیستم ایمنی چندروز باید مصرف شود؟
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- یبوست کودک۶ماهه
دخترم ۶ماهشه یه زره کباب مادرش بهش داده الان دفن نداره و همش گریه میکنه چی بهش بدم
- غرغر
سلام دکتر دخترم ۱۶ماهشه خیلی وقتا شب که میخوابه حدود صیح بلندمیشه گریه میکنه شیرم میدیم نمیخواد شیشه اش رو باید روی تاب بذاریم تابخوابه غرغر میکنه بعضی وقتا از چی میتونه باشه؟ دندونم دوتا از پایین داره فقط لثه های پایین سفیک داره ولی خبری نیست
- بی اشتهای
سلام دخترم تقریبا 5 سالشه اصلا اشتها نداره خیلی لاغر شده 17 کیلو هستش میخواستم بدونم بهترین شربت برای افزایش اشتهای کودک رو میتونین بهم معرفی کنید با تشکر
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- استفاده از کرم ستروژن کانجوگیتد در دختر ۵ ساله
با عرض سلام و احترام ... دختر ۵ ساله ای دارم که مشکل چسبندگی لابیا دارد و ادرار بصورت دوشاخه خارج می شود .. به پزشک مراجعه نمودیم ... پزشک فقط کرم استروژن کانجوگیتد تجویز نموده اند ... ظاهرا این کرم می تواند عوارض شدیدی را ایجاد نماید ... آیا شما استفاده از این کرم را توصیه می نمایید?
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- سرماخوردگی
سلام، اقای دکتر پسرم 5روزه سرماخورده، دکتر بهش شربت پدی کاف، شربت نئوتادین، وشربت سودوافدرین و اسپره بینی دادن، همچنان بچم خلط، پشت حلق داره شبا نمیتونه بخوابه دماغش کیپ، چی بدم بهش بهتر شه این داروها اصلا کارسازنبودن، 2سالو نیمشه و 18کیلو وزنش
- کرانچی تند
سلام.وقت خوش پسرم ۹ سال داره.کرانچی تند خییلی دوست داره .آیا خوردن یه بسته کامل مانعی برایش نداره .ممنون
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام پسرم ۸ سال و ۲۰ کیلو هست به خاطر تورم و عفونت لوزه هاش دکتر براش این شربت رو نوشته(سفکسیم ۱۰۰)چطور باید مصرف بشه ؟چند سی سی در چه فواصل زمانی

