Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش شدید پوست نوزاد
پسرم پنج ماهشه شدید ا صوراش میخاره و اذیت میشه لطفا کمکم کنید پیش متخصص هم بردم رکوبیزول تجویز کرده ک اصلااا کاری نکرد بدتر هم شد داعم درحال کندن صوراشه و اعصابش داغونه از وقتی این جوشهای قرمزو زده
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت
- بخور اکالیپتوس
سلام آقای دکتر. پسرم سه ماهشه و شیرمادر میخوره. من یکمی سرماخوردم و سینوسهام اذیتم میکنه. با توجه به اینکه شیر میدم میشه از بخور اکالیپتوس استفاده کنم؟ و اینکه اگه بوی بخور تو فضای خونه بپیچه برای نوزاد ضرر داره؟
- مدفوع نوزاد
دخترم ۴ ماهش چند روز تموم شده صبح تا ساعت ۷ عروب مدفوعش کم بعد ساعت ۷ مدفوعش زیاد میشه علت چیه
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- اسهال و و استفراغ نوزاد سه روزه
سلام بچم از ساعت۱۲تا الان که چهار هست بیداره اصلا نمیخابه تورو خدا گمک کنید همش اسهال زرد داره و بالا میاره و همش گرسنست
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- سرفه اطفال
نوزادم۱۵روزه است که چندروزی است سرفه شدید میکند شبها شدیدتراست جوری که میخواهدخفه شود شیرخشک نان هم میخورداستفراغ که میکند غلط بالامی آورد علت چیست
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- شیر نخوردن
سلام دکتر. شربت زینکم براش میدم روزی یک سی سی. فرنی هم شروع کردم. شیر خشک آمپتامیل یک یه هفته بهش دادم روزی یه بار زیاد دوست نداره ولی وقتی گشنشه مجبور میشه میخوره اسهالشم با شیر خشک برطرف میشه معدش هر دو سه روز یا یک روز در میون کار میکنه اشکال داره آیا ادامه بدم شیر خشک رو؟
- کولیک نوزاد دوماه
با عرض معذرت . همونی ک نوزادم کولیک داشت نوزاد من رفلاکس هم داره ولی بقیه چیزاش قلب گوش چشم همه سالمه شیر مادر میخوره ولی حین خوردن هوا زیاد میخوره . بعدم اینکه ما میگم همه چیزا را امتحان کردیم حتی این صداها . بعدم دل درد تقریبا از ساعت خاصی شروع میشه. میخام بدونم به رفلاکس مربوطه یا اینکه راه درمان دیگ نیست ؟
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
با سلام.نوزاد ۵ ماهه بالای ناحیه تناسلیش موهای زائد روییده پزشک معالجش آزمایش هورمونی وتخصصی نوشت انجام دادم جواب مشکلی نداشت.پس علت چیست؟
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- رفلاکس
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- سرماخوردگی نوزاد5ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهش تموم شده سرماخورده ابریزش بینی داره وسرفه میکنه چیکاربایدبکنم

