Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت دور سر
سلام بعد از چهار روز زایمان روز دوم فهمیدم که بچه تب داره بعد انجام آزمایشها متوجه شدم که عفونت دور ݦغز هستش آیا برطرف میشه
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- کار کردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام
نوزاد سه ماهه ای دارم كه هر روز شكمش كار ميكرد، مدتي است كه سه روز يک بار كار ميكنه، شكمش را با روغن زيتون ماساژ ميدهم، مادر خودشم روغن زيتون ميخوره، در ضمن شير مادر ميخوره، فقط هر دو روز يك وعده شير خشك ميخوره. - چرا ناف ۱ ماه ام ترشح دارد
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- خراش قرنیه نوزاد
سلام دکتر دخترم دوماهو نیمه باناخنش زد توچشمش یکم اشک اومد دیگ ظاهراً خوب بود الان حس میکنم خراشش کمترشده لازمه ببرم دکتر بعداً مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- تیروییدکودک
سلام دخترم ۱۷ روز به دنیا امده بردیمش غربالگری برای بار اول سالم بوده بار چون وزن دخترم ۴.۱۰۰ بود به ما گفتن دوباره باید برا غربالگری بیاری ما هم بردیم الان میگن دخترم کم کاری تیرویید داره تیروییدش۶.۴ ما باید چه کار کنیم
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- دخترم ۱۹ ماهشه آبریزش بینی داره
والا هزینه ندارم ببرم دکتر چه شربتی بدم چقدر باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- مجرای چشم بسته
دخترم هردوچشمش مجرای اون بسته هست ودایما اشک ریزش وترشحات چرکی داره چندین نوبت قطره سولفاستامید وپمادچشمی استفاده کردم ولی فایده نداشت
- گرانول خوراكي سينكاست
باسلام گرانول خوراكي دكتر براي نوزادم تجويز كرده يك سالشه عصرها من نميدونم چجوري مخلوط كنم دخترم شيرخشك اي آر مصرف ميكنه و الرژي داره من يك ساشه رو با يك پيمانه شيرخشك مخلوط با آب قاطي كنم بخوره؟
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره
- شکم کار
سلام خسته نباشید بچم پنج ماهشه شکمش خیلی دیر کار میکنه هربار هشت روز طول میکشه ی روز کار میکنه دوباره بعد از هشت روز دوماهیه اینطوری شده شکمش .نفخش هم زیاده وزنش هم شش کیلو و چند گرمی هستش
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- خواب نوزاد
خواب روز دختر سهماهو ۱۵ روز خیلی سبک زود بیدار میشه چه کنم
- مصرف پاراکید
سلام پسرم 1سال و دوهفتش هست به اشتباه قطره پاراکیدی ک از قبل باز بود داخل یخچال بهش دادیم سه بار. بعد فهمیدم ک قطره اصلی نبود الان روی پای راستش دونه دونه قرمز شده یعنی از اون قطره پاراکیدی بوده ک اشتباه دادیم

