Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چین پای نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماه ای دارم که چین های روی کشاله ران وکنار اندام جنسی قرینه هستند وهرطرف یه چین دارد ولی قسمت وسط ران قسمت داخلی زانو( بالای زانو) که چین وجود دارد،چین یکی از پاها کاملا مشخص وعمیق است موقع جمع کردن پاها ولی چین قسمت داخلی ران پای دیگر کاملا محواست درحالی که درمطالب خواندم که قرینه نبودن چین های کشاله ران وکنار اندام جنسی ممکن است دلیلی برای دررفتگی لگن باشد نه چین قسمت داخلی ران وبالای زانو جای نگرانی وجود دارد؟سونو نیاز است؟
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- سرلاک میوه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۱۱ماهشه میتونم بهش سرلاک گندم و میوه بدم؟چون سرلاک اینارو دوس داره ولی چون یبوست میاورد قط کردم
- شربت آیتروماسین
اشتباها شربت آزیترومایسین دوبار در فاصله ۱۲ ساعت به کودک ۶ ماه ام دادم، آیا خطری داره
- سرماخردگی نوزاد
سلام خدا قوت اقای دکتر من پسرم یک ماهی هست هی سرما میخوره خوب میشه ودوباره همین حالت الان ۴ماهو ۲۸روزشه واکسنشو هم نزده الان سرفه ابریزش و بیحاله و اسهاله که ازمایش دادیم برای اسهال جوابش را نیومده پلارژین دادم دو روز الان سیتیرزین میدم دکتر میتونم جفتشو باهم بدم یا باید یکی از دارو هارو بدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- بالااوردن شیرخشک
سلام ..پسرم ۳۳ روزشه به دلایلی شیرخشک نان میدم بهش هر یکی دو ساعت ۶۰ سی سی از دیشب بعد شیر خوردنش موقع اروغ زدن همراهش بالا اورد شیر رو تا امشب تکرار شد چندین بار شیرخشک رو عوض کردم از ظهر بیومیل آی ار میدم بهش یکم بهتره ولی باز همراه اروغ بالا میاره مدفوعش هم با درد زیاد دفع میکنه روزی یه بار ولی الان مدفوعش زرد چسبناک هست ... چیکار کنم بهتر بشه بالا نیاره شیرش رو ...ممنونم
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- غذای کمکی
سلام بچم ۵ماهشه وزنش ۹کیلوست بهش کم کم روزی یه وعده فرنی میدم اندازه یه قاشق چون شروع کردم نمیدونم قطعش کنم یا نه اما چون ۶ماه کامل نشده همسرم میگه نباید میدادی قطعش کنم یا نه؟
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- خس خس قلب نوزاد
سلام وقت بخیر پسرم الان 4ماهشه یک ماهگی بردمش دکتر اطفال گفتش که سینه ش خس خس داره و ی صدای اضافه تو قلبشه دو ماهگی بردمش اکو گفت مشکلی نداره و هم چنان خس خس رو داره آقای دکتر بنظرتون مشکل از چیه و خوب میشه
- خون در ادرار
سلام. پسر من 3 روزه است و در ادرارش خون دیده شده آیا خطر ناک
- سرماخوردگی نوزاد
دخترم 7ماهشه ابریزش داره الانم یکم سرفه میزنه باید چکار کنم چی بهش بدم خوبه تب هم اصلا نداشته
- سوال
بإسلام.اقاي دكتر براي نوزاد هفت ماهه ميشه قطره اي معرفي كنيد كه هم آهن داشته باشه و هم مولتي ويتامين؟ دخترم الرژي داره به قطره هاي كه بهداشت ميده همون ديقه ميدم بالا مياره باز ميدم بالا مياره الرژي و رفلاكس هم داره وزن ٩كيلو وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره ببلاك
- رشد و نمو
با سلام ..پسرم بد و تولد وزنش ۳۸۵۰کیلو بود الان یازده ماه و چند روزشه .وزنش ۹کیلو هست به نظر شما وزنش کمه ؟؟؟؟؟ ...در دو ماهگی به خاطر ریفلاکس شربت امپرازول تا دو ماه خورد و بعدش گفتن حساسیت غذایی داره .الان هم تخم مرغ و ماست میخوره و مشکلی نداره ،شیر خودم کم شده ، به نظر شما از شیر خشکی استفاده کنم یا سرلاک ؟؟؟از چه شیر خشکی استفاده کنم تا وزنش بیشتر بشه ؟؟؟؟؟با تشکر از شما
- حساسیت به پروتئین گاوی
با عرض سلام وخسته نباشید ... دختر هفت ماهه دارو که بع دلیل حساسیت به پروتئبتن گاوی نه گوشت و نه لبنیات گاوی مصرف نمیکنم.. اما از جایی که دیگه غذاهای کمکی باید بهش بدم خواستم بدونم مشکلی نیست ماست بز یا گوسفند بدم.. یا خودم مصرف کنم.. و این رژیم نخوردن لبنیات تا چه زمان ادامه بدم؟ ممنون
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره

