Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- زردی نوزاد
نوزاد بیست و یک روزم هنوز صورتش و چشماش زرده ایا هندز خطر دارد
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسر من چهارده ماهش خروسک شده بود بعد چند روز دهنش بو میده البته تب هم نداره اصلا چه دلیلی میتونه داشته باشه ممنون
- رفلاكس معده
سلام پسر من الان 56روزه س وبه شدت رفلاكس داره من بهش شيرخشك ببلاكARميدم آيا كارِ درستي انجام ميدم يانه؟! اازموقعي كه اين نوع شيرخشك روبهش ميدم مدفوعش به شدت سفت شده و موقع مدفوع كردن گريه ميكنه به نظرتون چيكاركنم؟؟ ممنون ميشم جواب بديد
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت
- اکوی قلب جنین
سلام من تا چند هفته میتونم اکو قلب جنین انجام بدم ؟ بعد پیش چه دکتری برم باید متخصص اطفال باشه ؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام اقای خسته نباشید .نوزادی ۷ ماه دارم که از بدو تولد نفخ و دل درد داشت این نفخ هنوز که هنوزه همراه نوزادم هست با عوض کردن چند نوع شیر خشک و دادن آزمایش مدفوع که مشکلی نبوده .هنوزم بعد خوردن شیر یا غذا نفخ داره پاهاش جمع میکنه انواع دارو ها اعم از پدی لاکت و کیدی لاکت و دایمتیکون وگرمیچر و اهورا نی نی و خیلی ها رو امتحان کردم بی فایده رفلاکسم داشت که الان خیلی بهتر شده.اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید علت ادامه داشتن نفخ نوزادم تا الان چی میتونه باشه.
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- یبوست نوزاد
- رفلاکس و کولیک نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزشه شب تا صبح همش دلدرده و رفلاکس هم داره و خیلی کش میده خودشو و کمرشو به عقب میبره میخواستم ببینم چه دارویی تجویز میکنید بدم بهش فعلا کولیف مصرف میکنم ولی هیچ فایده ای نداره
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- قطره استامینوفن
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر پسرم تب داره تبش۳۷ایناست بدنش داغه وزنشو۳ماه پیش گرفتم۸۹بود الان یکسالش شده نمیدونم وزنش چنده چقد باید قطره استامینوفن رو بدم؟
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود
- یبوست
سلام. دختر من ۶ماهشه. فقط شیر خودمو میخوره. هنوز غذارو شروع نکردم واسش خودش مدفوع نمیکنه. هفته ای یه بار شیاف میزارم واسش. با شیاف مدفوع میکنه تا چهار ماهگی خوب بود بعد اون کم کم مدفوعش کم شد تا الان که اینجوریه میخواستم بدونم خطرناک نیست؟ و اینکه دارویی نیست بهش بدم خوب بشه ممنون
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهشه وشبا فقط یخورده سرفه خشک داره چه شربتی میتونم بهش بدم
- سلام
خواهر زادم چهار ماهشه این دوروزه شیر نمیخوره (شیرخشک استفاده میکنه) وفقط گریه میکنه ؛بعضیا میگن دندون درمیاره چرا شیر رونمیخوره علتش چیه ؟ لطفا جواب بدین 🙏

