Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- حساسیت
آقای دکتر شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین پسرم سه ماهشه
- کبودی روی دست نوزاد تازه متولد شده
سلام فرزندم 16 روزه است از بدو تولد روی دست راست کبودی داشت هنوز هم هست علت آن چیست؟
- بی قراری نوزاد
سلام نوزاد یازده ماهه ام بعد از خوردن غذا یا شیر خشک پاهای خود را به سمت جلو کشیده و بیقرار است
- تنفس بالا وضربان قلب بالا نوزاد
نوزاد ۱۵ روزه دارم نفسش بالا هست و ضربان قلبشم هم بالا یه راهنمایی خواستم ممنون میشم اگه جواب بدین
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- بی قراری
دختر شش ماهه و بیست روزه ای دارم الان یه روز است خیلی کم خواب شده و تو خواب هم همش گریه میکند واقعا مستاصلم باید چکار کنم
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- قرص آسنترا
با سلام و عرض ادب من در دوران پیش از بارداری قرص آسنترا ۵۰ برای درمان استرس استفاده میکردم در بارداری این قرص رو قطع کردم الان فرزندمدو ماه و نیمه ست میتونم دوباره شروع کنم قرص رو؟تاثیری بر شیردهی نداره؟
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- صدای ناهنجار
سلام وقتی نوزاد خواهرم به دنیا اومد گریه که تموم میشد ته گلوش ی صدای ناله هم داشت دیروز خواهرم رو ترخیص کردن ولی بچه رو بستری کردن و علت رو نمیگن بهنظر شما علت چیه؟؟
- سلام پسرمخیلیسرفهمیکنه
سلام آقا دکترپسرم خیلی سرفه می کنم تب دارم خس خس سینه دارد باید چی داری بدم بهش بی زحمت بهم بگین ممنون میشم ده ماهاست
- خوب ننشستن دوقلو 9 ماهه
سلام خدمت آقا دکتر
ببخشید دوقلو پسر دارم تازه رفتن تو 9 ماه هنوز خوب نمیشینن همش دوست دارن سر پا باشن میشه
راهنمایی کنید ممنون
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- فاویسم
سلام وقت بخیر.دختر من 7روزش هست که بهداشت پس از غربالگری تماس گرفت که مبتلا به فاویسم هست ما خیلی نگران این موضوع هستیم.لطفا راهنمایی کنید که آیا این بیماری رو زندگی تاثیر داره..و اینکه درمان پذیر هست؟ یا همیشه تا آخر عمر باید مراقب بود؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر نوزاد پسر دارم 18روزه از روز سوم بخاطر زردی شیر خشک کمکی نان اوپتی پرو خورده ولی بدلیل بیرون روی زیاد و مدفوع اسهالی شیرخشکش رو عوض کردم ببلاک دادم اونم هیچ تغییر نکرد بعد با مشورت پزشک گیگوز میدم الان ولی از روزی که گیگوز میدم دفع مدفوع هیچ تغییر نکرده ولی موقع شیرخوردن پسرم خیلی قرمز میشه به خودش میپیچه و گریه میکنه
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر

