Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیحالی
سلام اقای دکتر بچم بستریه که بچم تب شدید بیحال تمام اصلا تحرک وگریه هم نمیکنه پلاکتشم کمی پایینه حتی رگشم میگیریم بچم عکس العملی نشون نمیده توروخدا کمکم کنین چیکارکنم خواهشن
- جوش
سلام وقت بخیر آقای دکتر یه دو ماهی میشه روی دست دخترم یه چیزی حالت جوش دراومده که قرمز و برجسته گفتین عکسشو برای متخصص بفرستم ولی درست متوجه نشدم .
- گرفتگی بینی
آقای دکتر سلام پسرم 1/5هست سرما خورده و شبا بینی شدید میگیره از قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر میشه ولی باز دوباره میاد سراغش باید چیکارکنم ؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 1/5هست،صبح تا حالا سرفه میکنه باید چه دارویی بهش بدم ؟
- واکسن یک سالگی
سلام
پسرم یک سالشه.بخاطر یک مشکل مغزی روزی نصف آسپرین ۸۰ میخوره.واکسن یک سالگی داره.آیا مشکلی داره تزریقش یا نه؟ - اسهال
پسرم ۱ سالو نیمشه و ۶ روزه اسهاله روز اول تب ۳۹ درجه داشت ک بعد یردز قط شد اما اسهالیش ادامه داره اول سبز و خلطی بود الان زرد شده نگران کم ابی بدنشم او ار اس هم نمیخوره چیکار کنم
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- چندسی سی
سلام وقت بخیر دختر شش ونیم ساله دارم شربت آموکسیسیلین۲۵۰ هشت ساعتی بهش میدم وزنش ۱۹ کیلو گلودرد داشت وحالت سرماخوردگی داره فقط روی شربت نزده هر ۸ساعت چند سی سی بدم چند سی سی باید بدم بهش با سپاس از لطف شما
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده
- شربت سفیکسیم
مقدار مصرف دارو فراموش کردم از دکتر بپرسم کودک ۷ ساله عفونت گوش سرماخوردگی سفیکسیم ۱۰۰۰
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- واکسن آنفولانزا
سلام تا کی وقت هس واکسن انفولانزا بزنیم؟
- سرماخوردگی و اسم
سلام پیرم ۸ سالش ،اسم داره،پارسال ۱۰ روز بستری شد ، الان سرماخورده دکتر براش ازیترومایسین ۲۵۰ قرص و سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نوشته نگرانم خوردن این دوتا بدنش و ضعیف نمیکنه و براش ضرر نداره
- آزیترو یا سفکسیم بدم؟
پسرم 8 سالشه بیدار که شد چشمش عفونت کرده بود و گلوش یکممیسوخت بردم دکتر بهش آزیترو 500 و قرص سرماخوردگی قطره وپماد چشم داد چهار روز گذشته چشمش بهتره ولی شبا تا صبح سرفه میکنه و نفسشمیگیره و نمیتونه بخوابه داروش باید عوض بشه؟ روز سوم تب کرد و روز چهارم عرق سرد راستی سفکسیم 200 رو میشه جای آزیترو500 داد؟
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟

