Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن نوزاد
سلام ،پسر ۲۶ روزه دارم که با شیر خشک تغذیه میشه ، چهارروزه که در خواب و بیداری زور میزنه و قرمز میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- بروکلی
سلام دکتر از چند ماهگی میتونم به دخترم بروکلی بدم
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- کرونا در نوزادان
سلام آقای دکتر من مبتلا به کرونا شدم الان روز دهم هست وهمسرم علائم بدن درد وسینه درد داره و دختر ۴ ماهه دارم که از شنبه تا دیروز تو بیمارستان بستری بود از تو بیمارستان اسهال داشت هنوز خوب نشده وما دیشب اشتباهی کیدی لاکت بهش دادیم از دیشب هیچ بیرون روی نداشته لطفا مارا راهنمائی کنید
- زردی کودکان
با سلام و خسته نباشید خدمت شما پسر من هفته ۳۵ ام بدنیا اومده و زردی اش ۱۰ هست الان ۱۳ روزشه دکتر خودشون بعد از بیلی ناستر که دیدن تاثیر زیادی نداره براش قرص فنوربیتال تجویز کردن برای چند روز ایا مصرف این قرص عوارض دارد؟
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- گردن نوزاد
سلام و خداقوت.
امروز من بچه خواهرم دستم بود و داشتم توی کوچه میرفتم که پام خورد به یه آقا و تعادلم به شدت به هم خورد البته زمین نیفتادم ولی چون گردن نوزاد را درست نگرفتم خیلی میترسم که برای گردن یا نخاعش مشکلی پیش اومده باشه البته میگم زمین نخوردم و ضربه ای بهش وارد نشد ولی ترسم از این بابته که هنوز گردنش رو نمیتونست نگه داره آیا احتمال مشکل دار شدنش هست ؟نوزاد تقریبا یک ماهشه
با تشکر - سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- سرماخوردگی نوزاد۱۷ ماه
سلام و خسته نباشید .میخواستم بپرسم برای کودک ۱۶ ماهه که سرماخورده چه دارویی مناسب تر هست .البته سرماخوردگی ساده با تب کم و کمی آبریزش.ایا ستریزین مناسب یا دیفن هیدرامین ساده
- سرماخوردگی نوزاد
سلام ببخشید دخترم ۱ ماهشه سینش خس خس میکنه تو بینیش هم کثیری هست لطفا کمکم کنید
- مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزادم 4.5 ماهه ست الان دکتر 10 روزه بی بی کر دو بار در رو 5 قطره هر بار بهش داده و به جز اون آد و نئوزینک و د3فورت میخوره تقریبا هر روز یا یک روز دو روز یک بار مدفوع داره ولی حجم مدفوعش کم شده و فقط یه ذره پوشک کثیف میکنه. این طبیعیه؟ یا باید مدفوع زیاد داشته باشه تا کار کردن شکم حساب بشه؟ نیازی به رفتن پیش پزشک هست؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزادم سرما خورده به علت سرفه شدید ۴ روزه بستریه گفتن ریشم یکم درگیر هست ولی بهتر شده یکم خس خس سینه داره ایا طبیعیه از بیمارستان خسته شدم میشه مرخصش کنن
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- بچمون 9روزشه زردی داره بعد هم فاویسمی چی نوع شیری استفاده کنه؟
- گریه کودک هنگام شیر خوردن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری دارم یک ساله و دو ماهه که تقریبا سه روز است خیلی بد شیر میخورد به صورت بیقرار و ناله خوابش هم خیلی سبکتر شده بحدی که با کوچکترین صدایی بیدار میشود و گریه میکند هنگام خواب هم کنار گلویش را میکشد بچه ام خیلی مریض است. خواهش میکنم کمکم کنید آقای دکتر
- ضد عفونی سوراخ گوشواره
سلام دکتر میشه جای الکل به جای سوراخ گوشواره دخترم پماد تتراساکلین بزنم
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- تفسیرآزمایش فاویسم
سلام جواب آزمایش deficient در فاویسم یعنی چی؟
- قطره آهن
با سلام بچم 5 ماه و نیمشه برای اولین بار میخوام قطره آهن بدم به نظرتون چه مارکی بدم که دندون سیاه نکنه و خوش طعم باشه.

