Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی و استفراغ
پسر 6ساله دارم که سه سالی هست صبح که از خواب بیدار ميشه تهوع واستفراغ داره صبحانه هم بخوره بالا میاره الان ديگه کل روز چیزی دوست نداره بخوره فقط در حد دولقمه غذا میخوره به شدت لاغر شده، دوسال تحت نظر پزشک اطفال بود بااینکه داروهای تقویتی بسیار گرونی ميداد فقط تا دوماه خوب بود بعد اتمام دارو دوباره لاغر وبی اشتها ميشد،يه دکتری سه سال پیش گفتن پیش متخصصمغزواعصاب ببرم، بردم ايشون ام آرای از سرنوشتن، منم چون پسرم کوچیک بود ترسیدم نبردم، آیا ممکنه مشکل مغزی یا خدای نکرده سرطان باشه ،لطفا راهنماييم کنین.
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- استفراغ شیربه داخل ریه نوزاد۲۲روزه
- وزن نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من هفته سی و هفت به دنیا اومد بدو تولد وزنش ۲۵۰۰. قد ۴۶. دور سر ۳۳ چند روز پیش دوماهگیش بود بردیم بهداشت گفتن دور سرش ۴۰ شده حرفایی گفت که ما نگرانیم. هر کی بوه ما رو میبینه میگه چقدر کوچیکه چیکار کنیم وزن بگیره و بزرگ بشه
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
با سلام وخسته نباشید.نوزادی دارم هشت ماه وبیست روزه. خوراک کدو درست کردم یک دفعه بهش دادم تقریبا یک روزی اسهال بود.حالاچند روزی است در روزشش دفعه مدفوع داره بعضی وقتهاسبز رنگ وبلغمی همراه با خون.شبها تا ساعت سه و چهار بیداره بی تابی و گریه می کند.لطفا کمکم کنید.
- سرماخوردگی کودک نه ماهه
سلام خسته نباشید یه دختر نه ماهه دارم چهار روزه سرما خورده سه روزه شدید استفراغ میکنه اسهال هم شده فقط شیر میخوره ک اونم بالا میاره دکترم بردم ولی فایده نداشت
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- تورم روی دست دختر 3سالم
سلام روی دست دختر 3سالم تورمی حدود سه سانت ایجاد شده . البته بدون درد است و خودش اصلا متوجه نشده نگران شدم باید الان کاری کنم و به دکتر مراجعه کنم؟ بخاطر بیماری نگران بردنش به خارج از خانه هستم
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست
- دویدن
سلام ،آقای دکتر پسرم ۱۶ ماهش تموم شده از وقتی که راه افتاده راه رفتنش مثل دویدن هست تند تند بدو میکنه کم پیش میاد آرام راه بده ، چند ماهی هست راه افتاده، مشکلی داره آقای دکتر ؟ ممنون
- سلام وقت بخیر دخترم ۹سالشه سرما خورده بینیش کیپه چی مصرف کنه
سرما خوردگی دختر ۹ ساله به همراه آبریزش و کیپ شدن بینی.دارو چی مصرف بشه
- باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
- تیوفیلین جی
سلام من دخترم وپسرم هردو به یه شکل سرفه میکنند برای پسرم پنج سالشه داروی تیوفیلین جی دادن آیا به دختر یک سال ویازده ماهمم میتونم بدم
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- عسل
سلام.نا اگاهانه مقدار خیلی کمی عسل به کودک ۱۰ ماهه دادیم.خطرناک است؟ مقدارش خیلی خیلی کم است
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- فعالیت زیاد نوزاد
سلام ،وقتتون بخیر نوزاد دختر 9 ماهه دارم که وزنش 8 کیلو و قدش 70 هست . همه غذا ها رو کامل نمیخوره ، کم غذا می خوره ولی شیرخشک رو نسبت به غذا بهتر میخوره . در طول روز 3 یا 4 ساعت و در شب هم 9 ساعت میخوابه جدیدا در طول شب و خوابیدن خیلی تکون میخوره و گریه میکنه خیلی تحرک و فعالیت داره به صورتی که تا از خواب بیدار میشه شروع می کنه اینور اونور رفتن تو خونه و اصلا توی بغل و یک جا چند دقیقه نمیشینه ، میخواستم بدونه طبیعی هست اینقدر فعالیت؟
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟

