Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- یبوست
درود آقای دکتر دختر من یکسال و هفت ماهش هست یبوست شدید داره چنان زور میزنه گریه میکنه اما نمیتونه مدفوع کنه من چند روز شیر خشک رو ازش گرفتم و شیر ماجان رو میخوره اما باز خوب نشده و قبلاً دکتر شربت راکسی ژل داد اما اونم زیاد جواب نداد،شما چی تجویز میکنید؟
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد
- سرما
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش داره چی باید چ ساعتی و چند سی سی بدم
- ایا از قطره بیلی استاپ واهن میتوان همزمان استفاده کر د
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- درد
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.خواهرم ۱۳سالشه.حدود۱سالونیم هست که به بلوغ رسیده.یه مدته همش میگه زیرشکمم انگار یه توپ حرکت میکنه و داخلش آب هست.درد شدیدی داره.طوریکه دیشب بیمارستان بستری شد تا دردش ساکت شه.دکتر زنان بردیم کیست تخمدان و.آپاندیسیت هم نداشت.سونوی شکم.لگن.رحم .مثانه.کلیه.و همه چیزرا امروز انجام دادیم همه چیز نرمال بود.ازمایشات کیست تخمدان هم داد که خداروشکر همه نرمال بود.فقط خیلی درد داره.بهمون گفتن باید دکتر اطفال تشخیص بده.علت این درد چی میتونه باشه؟خیلی نگرانیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- مقدارمصرف برای کودک ۴ساله
کودک من تب شدیدداره دوشبه پایینم نمیادمیشه راهنمایی کنین
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه

