Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
دخترم ۵سال ونیم سن داره دو روزه تب میکنه با استامینوفن تبش پایین نمیاد بروفن که میدم تبش پایین میاد میخواستم بدونم میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم هر دوازده ساعت ممنون
- واکسن آنفلوآنزا
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه امسال برا اولین بار میخام واکسن آنفلوآنزا بزنم چ دوزی و چ مارکی خوبع ؟
- نگهداری دارو
سلام . شربت تایلوفن تا چند روز بعد از باز شدن و نگهداری در یخچال قابل استفاده می باشد ؟
- تیروئید
دخترم وقتی 4 سالش شد ازمایش تیروئید ازش برداشتیم و جواب tshآن 3 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعیه یا نه
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- علت گریه کودک ۹ ماهه در خواب حدود ۶ ماه هست که هر نصفه شب در خواب گریه میکند
- سرفه
باسلام آقای دکتر دخترم ۲۱ ماهشه امروز از صبحه خیلی سرفه میکنه حالت خلطی داره آخرشبم بالا اورد میخام بهش شربت آزیترومایسین ۱۰۰ بدم آیا کار درستیه .علائم دیکه ای نداره
- جوش دست
با سلام خسته نباشید آقای دکتر من دخترم ۵ ساله هست سرماخوردگی داشت و بعدش دستش و پاش جوش بزرگ زد بعد جوشه سفت شد و انگار تاول زده بود ترکید و از توش اب اومد بیرون بعد قرمز شد انگار زخمه از چی میتونه باشه چه دارویی مصرف کنم سیتریزین دادم گفتم شاید حساسیت هست چون دخترم حساس هست ولی آوری نکرد
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- ضربه
با سلام دکتر وقتتون بخیر من نوزادم وقتی یکی دوماهش بود موقع آروغ گرفتن دوسه بار پیشانیش خورد به استخوان ترقوه ام فقط یه کم گریه کرد مشکل دیگه ای نداشت فقط چهار پنج ماهگیش چنگ میزد پشت سرش و وسط سرش (نزدیک ملاجش )که دکتر گفت چنگ زدن مال رفلاکسه و البته رفلاکس شدید داشت از بدو تولد خیلی استفراغ میکرد، الان یک سالشه خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره فقط ملاج قدامی هنوز سفت نشده نرمه یه کم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون ضربه ها نداره؟
- سرفه شدید و پشت سرهم
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم سه ساله هست وزن ۱۴ سرما خورده امپول سفتی ۲/۱ و بتا ۱/۴ تزریق شده و شربت سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی شربت پلارژین و ستادین اصلا خوب نمیشه خییلی سرفه میکنه شبا از سرفه نمیتونه بخوابه یکریز پشت سرهم سرفه می کنه هم خشک هم خلط دار تو رو خدا راهنمایی کنید چه دارویی بدم خوب بشه
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- شربت لیکو زینک
دخترم ۵ سالشه بخاطر قد کوتاهش به پزشک غدد مراجعه کردم . دکتر شربت لیکو زینک داده .ولی میگن بلوغ زودرس میاره .موندم چیکار کنم .
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- کم وزن
سلام دخترم 6سالشه خیلی لاغره آزمایشم انجام دادیم چیزی نشون نمیده به نظر شما آقای دکتر چ شربتی بهش بدم که هم اشتهاش بیشتر بشه هم وزنش خوب شه ممنون
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام دخترم دو و نیم سالشه هسته زردآلو قورت داده هیچ علایمی ندارد شکمش هم کار میکنه ولی ۶ روز گذشته و هنوز دفع نشده چیکارکنم؟
- پسرم سه سال دارد روی ناف آن درد دارد
بردم دکتر شربت افاکسیم داده با قرص گفته ورم معده بوده
- انتقال ویروس
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند

