Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد ۳ ماهه
سلام آقای دکتر من مادر نوزاد ۳ ماهه هستم که سرفه خشک یا گاهی چرکی داره اینجا امکانات کمه دکتر خوب با استعدادی هم نیس که ببرمش میتونین دارو براش تجویز کنین
- کودک ۵ ماهه دارم ۸ کیلو سرفه و تب شدید با گرفتگیه بینی داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعته پاسخ نمیده چند سی سی بدم ممنونم جواب بدید
نوزاد ۵ ماهه دارم با وزن ۸ کیلو سرفه تب شدید گرفتم به بینی داره شدیده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم دکترش ۱۲ ساعته تجویز کرده یادش رفته بنویسه چند سی سی تا بعد عید نیست پاسخ نمیده با وزن ۵ کیلو ۱/۵ بهش میدادم یه بار دیگه تجویز کرده بود الان نمیدونم چقدر بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
با عرض سلام وخسته نباشید ... دختر هفت ماهه دارو که بع دلیل حساسیت به پروتئبتن گاوی نه گوشت و نه لبنیات گاوی مصرف نمیکنم.. اما از جایی که دیگه غذاهای کمکی باید بهش بدم خواستم بدونم مشکلی نیست ماست بز یا گوسفند بدم.. یا خودم مصرف کنم.. و این رژیم نخوردن لبنیات تا چه زمان ادامه بدم؟ ممنون
- سرما خورگی
سلام نوزادم تازه وارد ۳ ماه شده سرما خورده تب نداره سرفه هم نمی کنه دکتر براش آموکسی نوشته ۷ روزه میدیم ولی صداش گرفته ۲ روزه نمیدونم چرا بینیشم گرفته
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- پسرم بعد تب دونه های قرمز زده و جاش زخم شده
- مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزادم 4.5 ماهه ست الان دکتر 10 روزه بی بی کر دو بار در رو 5 قطره هر بار بهش داده و به جز اون آد و نئوزینک و د3فورت میخوره تقریبا هر روز یا یک روز دو روز یک بار مدفوع داره ولی حجم مدفوعش کم شده و فقط یه ذره پوشک کثیف میکنه. این طبیعیه؟ یا باید مدفوع زیاد داشته باشه تا کار کردن شکم حساب بشه؟ نیازی به رفتن پیش پزشک هست؟
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- تب در سر نوزاد
سلام خوبی آغای دکتر ببخش بچم ۲ماهه هس واکسنشو زدیم الان تب داره بدنش خوب شده فقط تب تو سرش هس و شیر نمیخوره میشه راهنمایی ام کنین ممنون میشم؟؟
- گوش درد نوزاد ۵ماه ۱۵ ردز
پسرم ۵ماه ۱۵روزه گوششو همش میگره گریه میکنه به گوشش دست میزنم جیغ میزنه شیر خشک نان میخوره مدفوعش سبز
- افتادن
سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم موقع آرومکردن لای پتو از ارتفاع چهل یا سی سانتی افتاد زمین. کمی گریه کرد بعد خوابید. چیکار کنم؟
- علت کشش بدن و پای کودک سکو نیم ساله چیست
سلام خسته نباشید..دخترم میخوابه رو شکم خودشو جمع میکنه و پاهای خود را کشش میده .یکم زور میده به خودش عرق میکنه کمی ...آیا مشکل خاصی دارد.
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه 5 روزه خیلی شدید سرفه خشک داره گاهی عطسه و آبریزش هم داره برای سرفش چیکار کنم خیلی اذیت میشه؟؟؟ دکتر اسپری دهانی و ازیترومایسین داده
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه

