Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امپول بتا مازون
سلام امروز برا دخترم امپول بتامازون زدم با دستور پزشک امابعد از چهار ساعت بدنش سرد شد با عرق سرد خیلی نگران
- قطره پدی لاک و شربت زینک سولفات وقطره آد
با سلام پسرم ۴ ماهشه به علت عوض کردن شیر خشکش که خون در مدفوعش بود دکتر قطره پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵قطره و زینک سولفات روزی ۲ سی سی تجویز کردند به مدت دو ماه سوالم این هستش که در این دو ماه مشکلی برای پسرم ایجاد نمی کنه طول مصرف قطره پدی لاکت و زینک سولفات زیاده یا نه؟ وضمنا قطره آد رو هم روزانه ۲۵ قطره می دم این هم با دو تای قبلی مشکل به وجود می یاره یا نه؟ ممنون از لطفتون خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه
- شربت سانستول
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه ساله ۱۱کیلو از دوسالگی شربت سانستول زینک پلاس میخورد الان پزشک گفت شربت لیکوآپ بده؟به نظر شما چه شربتی بدم بهش
- شربت ستیریزین برای کودک فاویسمی
خوبه یا نه
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- شیرخشک
سلام شیرخشک پسرم وعوض کردم نان 2میخورد..پیدا نکردیم اپتامیل پپتی گرفتیم یک ساعت بعدازاین که شیرمیخوره لجبازی میکنه..ازاونجایی که گهواره میبندیم داخل گهواره ساکت میشه..ایا دلیلش میتونه شیرخشک باشه..یعنی ممکنه شیرخشک اذیتش کنه اقای دکتر؟البته قبلا هم لجبازی میکرد کمی؟
- انفولانزا
سلام.دختر ۸ساله ام مبتلا به آنفولانزا شده.فقط یک انتی بیوتیک هر ۱۲ ساعت استفاده میکنه.نگرانه خواب بیش از حدش هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید. نهایتا ۱۰دقیقه بیدار میشه و خیلی کم چیزی میخوره اونم به زور بعد دوباره میخابه....
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- فنویاربیتال ۱۵
سلام،
عوارض قرص اگر بعداز ۵ دانه مصرف دست برداریم خطرناک است یا خیر؟
- اسهال کودک
سلام کودک ۱۴ماهه باوزن۱۰کیلوسه روزی هست اسهال شده درروزچندبارمیشورمش وعلایمی جزاسهال نداره ومقعدش بخاطرتکررمدفوعش ک آبکی قرمزشده ومیسوزه.برااسهالش چی بدم ک خوب بشه.ممنون ازشما
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- ببخشید من دختر ۴ساله دارم قدش ۹۰ هست قدش کوتاهه آزمایش کامل متخصص غددبراش نوشته خوب بوده باید چیکار کنیم قدش بزرگ بشه ایا باید آمپول برای قدش بزنیم
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- شیرگوسفند
باسلام وخسته نباشید من نوزاد پسرمن یک سال ویک ماه داره خواستم بدونم که میتونم شیر گوسفند بهش بدم واسش ضرر نداره ممنون از شما زنده باشی
- کم اشتهای
سلام آقای دکتر خسته نباشی پسرم ده ماهش هنوز دندون درنیورد دوهفته هم است که اصلا غذانمیخوره شیرم خیلی کم میخوره خیلی عصبی شده لطفا راهنمایی کنید چکارکنم
- شربت دیفن هیدرامین
- پسر من سه ماهه بود دکتر واسش شربت دیفن هیدرامین رو نوشت چون شبا نمیخوابید الان حدود ۲۱ روزه که استفاده میکردم ۳٬۵ سی سی ولی الانفهمیدم تو یادگیریش اثر داره نباید استفاده کرد ایا این ۲۱ روز هم اثر بدیرو مغزش میزاره ؟
- من کودکم سرماخورده یه هفته از وقت واکنش گذشته ولی هنوز خوب نشده شش ماهشه چیکار کنم
- مقدارمصرف داروآزیروسین۲۰۰
برای کودک۶ساله۱۷کیلو،حساسیت دارویی ندارد،۳۰آذرشروع بیماری بوده که یه دفعگی دهانش کج شد.به یه نقطه فقط نگاه می کرد
- كم اشتهايى،دخترم 22ماهه هست از اول شير خشك ميخورد ولى كم ميخورد الانم.كه كلا خيلى كم اشتهاست از هر چيزى فقط فقط يكى دو لقمه ميخوره وزنشم 11 كيلو گرم هست آيا وزنش خيلى پايين هست
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه

