Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد1ماهه
دکتر براشون قرص فنوباربیتال تجویز کردن .از عوارضش که خوندم نگرانم کرد میخاستم بدونم ضرر نداره و آیا واقعا زردی نوازاد رو میاره پایین؟
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد
- خارش و جوش بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله رو با چی درمان کنیم ،خیلی کلافهس
خارش و جوش سر سفید بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله چه درمانی داره، خیلی کلافهس
- شیرخشک
سلام اقای دکتر وقت بخیر من دخترم ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ روشروع کردم میدم چندروزولی ۳.۴روز یه بار دستشویی میکنه ویبوست داره وکامل دستشویی نمیکنه گرد توپی یه دونه میکنه چیکارباید بکنم ممنون از راهنماییتون
- اسهال
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی باید ب نوزاد بدیم؟؟
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- به شکم خوابیدن
نوزاد 5 ماه ای دارم که رفلاکس داره وقتی که خوابه خودش به شکم میخوابه و من تحقیق که کردم متوجه شدم که خطرناکه بخاطر سندرم مرگ ناگهانی خواستم از شما بپرسم که درسته؟ چکار کنم که به شکم نخوابه
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- یبوست
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- سرلاک
سلام همسرم برانوزادم ک تازه وارد۱۰ماهکی شده سرلاک چندغله وچندمیوه ازپایان ۱۲ماهکی بایددادروش نوشته.نیتونم بهش بدم؟؟پسرم دوماهه نه وزنش اضافهذشده نه دورسرش.وزتش ۹کیودورسرش۴۵
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- بیماری مادر نوزاد
با عرض سلام خدمت شما . از کابل افغانستان مهنوش استم 1- اگر مادری طفل شیر ده داشته باشد برای (دلدرد مادر) تابلیت مترانیتارول استفاده کند به نوزاد ضرر دارد ؟ 2- در جریان دوران شیردهی مادر باید از کدام دارو ها استفاد نکند؟
- عرق زدن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۴ماهه ای دارم که خیلی گرماییه و شدید عرق میزنه اگه واسش لباس زیاد بپوشم از شما پرسیدم چه لباس هایی در فصل بهار برای نوزاد باید پوشید شما گفتید رکابی و آستین بلند اما با رکابی و آستین بلند همش مدام گرمش میشه و عرق میزنه بخاطر همین با رکابی و تیشرت آستین کوتاه در منزل نگهش میدارم مشکلی نیست؟؟
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید

