Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- سلام پسرم 9 سالشه دیروز تاحالاگلودرد،کمی بدن دردوبینیش هم گرفته درضمن فامویسم هم هست.لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتررفتن ندارم
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- تب_کودک
سلام. میشه کمکم کنید دکتر. دخترم 7 سالشه بردمش بیابون باخودم باد شدیدمیومد ولی شدید میومد دم داشت هواش. الان یذره بدنش داغه ابریزش بینی هم داره چیکارش کنم هیچ درمانگاهی هم دسترسی ندارم چیکارکنم خواهش میکنم؟ راهنماییم کنید
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- زبان
دختری ۲ونیم ساله نوک زبونش قرمزمیشه با هاله ای سفید رنگ دورش علت چیه اکثر اوقات هستش
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- با سر به زمین خوردن
سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و نیمشه حالت ۴ دست و پا میشه و جلو عقب میکنه سر جاش و بعد میشینه منم یه موقع اگ در حد چند دقیقه پیشش نباشم تعادلش به همیخوره و چند بار سرش از پشت ب زمین خورده و صدا داده اعصابم به هم میریزه به مغزش اسیب نرسیده ؟؟ (سینه خیز میره و بعد این حالتو میگیره یه جا هم نیست ک دورش بالشت بذارم) ک نره
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۹ماهشه چه مقدار و چن بار در روز باید شربت سفکسیم مصرف کنه متاسفانه دستور ش و یادم رفته
- زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- تب واکسن
سلام آقای دکتر بچم واکسن 4ماهگی زده تبش چندورجه شد پاشویه کنم؟واینکه نیاز به معاینه پزشک هست؟
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- سلام اقای دکتر میشه بگید دوز مصرف ازیترومکس برای بچه ۱۶ کیلو چقدره؟تورو خدا جواب بدید
- استفراغ شدید بعد از آنتی بیوتیک
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهش هست بعد یک شب تب به متخصص اطفال مراجعه کردم کو آموکسی کلاو تجویز کردن هر 8 ساعت 3 سیسی ، الان بعد هربار دادن به صورت وسیع استفراغ میکنه خیلی ناراحتم نمیشه بجای هر 8 ساعت هر 12 ساعتش کنم حداقل، اینجوری اصلا غذا تو معده اش نمیمونه، اسهال هم شده و صورتش دچار بثورات پوستی شده، نمیخوام تخصص دکتر اورژانس که پیشش رفتم زیر سوال ببرم اما با توجه به تجربه های قبلی و نظر پزشک دیگری که متاسفانه الان در دسترس نیستند اصلا نباید آنتی بیوتیک میدادم، غیر از تب هیچ علامت دیگه ایی نداشت، و تبش هم بعد مصرف آنتی بیوتیک قطع نشده،ا ان مردد موندم ادامه بدم یا قطعش کنم، لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- میزان مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
سلام خسته نباشید. دخترم ۱ سال و ۴ ماهسه و مجرای اشکیش بسته شدند و چشماش عفونت کردند،دکتر برای چشماش قطره باکتی ماید ۱۰ نوشته... تا چند روز از این قطره استفاده کنم؟
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم

