Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
سلام پسرم یک سال داره از ظهر چشماش عفونت کرده میتونم قطره باکتی میآید بریزم چند قطره و چند ساعت
- گروه خونی
من گروه خونیم b و همسرم گروه خونیش b فرنزندم a همچین چیزی امکان داره
- ماهی
سلام خسته نباشید به بچه ۷ ماهه میتونم ماهی بدم ؟ چه ماهی میتونم بدم ؟ ممنون
- آهن
سلام پسرم ۸ماهشه قبل وبعد دادن قطره چقدر فاصله باشیر مادر داشته باشه
- درموردشیرخشک پسرم
سلام خسته نباشیدبچه ام باراول نان ۱میخوردیبوست گرفت دکترگفت گیگوزبده احساس کردم زیادن نگرفته عوض کردم اپتامیل دارم میدم بنظرتون خوبه یاهمون گیگوزبدم
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- جواب ازمایش اسهال
نوزاد دوماه و۲۰روزه دارم اسهال داره یک ماهه ازمایش مدفوع دادیم wbc.10.12 Rbc.1.2 ایا عفونته یا حساسیت غذایی ؟شیر مادر میخوره.شبها از خواب بیدار میشه زور میزنه وگریه میکنه دلیلش چیه اگه حساسیت عذایی هست به چه غذایی حساسیت داره ؟ایا نیاز ب دارو هست؟
- قورت ندادن
سلام اقای دکتر من غدای جامد میزارم دهن پسرم میجوعه ولی دهنش نگ میداره قورت نمیده ۸ماهشه چیکار کنم
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟ ببخشید منظور من این بود که این قطره تا چ مدت باید مصرف بشه ولی فکر کنم اشتباهی جواب دادید
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- سرماخوردگی
آیا به بچه ۳و نیم ساله میشود قرص سفلکسیم داد چون با شربت بالا میاره
- دارو
سلام و وقت بخیر میشه بعد از شربت اُستوکر به کودکم شیر پاستوریزه بدم و اینکه کودک من مشکل دفع زیاد مدفوع هم داره
- ویتامین دی
سلام خسته نباشید پسر من مریض شماست 7 سالشه وزنش 36 کیلو . می تونه 2 ماه یکبار ویتامین دی 5000 بخوره . ممنون میشم راهنمایی کنید
- باسلام چند سی سی دارو به بچه بدهم
کودک ۳ ساله با ۱۵ کیلو وزن سه روزه تب داره میخام بهش سوسپلنسیون آزیترو مایسن ۲۰۰بدهم
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام نوزاد۳ماهه من سرماخورده سرفه میکنه کمی تب داره چی بدم بهش
- شیرخشک
بچه من 11ماهشه اول بهش شیرسرخودبهش دادیم گریه میکرد شکمش رد بردیمش دکتر ازش ازمایش گرفت گفت تومدفوعش خون دیده شده گفت به شیرگاوالرژی داره بعد گفت اپتامیل پپتی تایک سالگی بهش بدین بعدا شش ماه به دلیل نداشتن پپتی 1بهش2دادیم اشکالی نداره بعدم الان که11ماهشه پپتی هردو نداشتن بهش جونیورمیدیم الان جونیورهم تموم شده چه شیری باید بهش بدم یکباراپتامیل خالی بهش دادم اشکالی نداره
- یبوست نوزاد3ماهه
- شیر ریختن
سلام آقای دکتر نوزادم دو ماه نیم داره هم شیر خودمو میخوره هم کمکی شیر خشک تازگی بعد از هر وعده شیر مقداری میریزه.میخواستم بدونم دلیلش چیه

