Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- اسهال و مدفوع سفید در کودک هشت ساله
- سلام ، پسرم ۸ سالشه ، شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی باید بخوره ؟
سلام ، پسرم ۸ سالشه شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش جواب میده ؟
- ادامه سوال قبلیم
اقای دکتر پسرم ۱۲ کیلو قدش ۸۶ ، همه چی تو ازمایشش نرمال بود کمخونی اینا نداشت فقط ویتامینb۱۲ کم بود من از بعد یکسالگی درس حسابی مولتی بهش ندارم ماهی ۳،۴ بار شاید چند بار مریض شد و بخاطر دندون خیییلی بدغذا شد و هر چیزی نمیخوره .... شربتی هس من بهش بدم بخاطر این کمبود ویتامین تو بدنش؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخبر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه چون لوزه داره مبخوام بدونم واکسن انفولانزا بزنه بهتره یاتاثیر خاصی نداره ؟ اگه باید بزنه یک واکسن رو کامل بزنه یا دوبار تزریق کنه اولین بارشه؟ ممنونم
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم . سرماخورده چه دارویی بدم استفاده کنه؟درچه صورت سفالکسین بدم؟
- امپرازول
ببخشید آقای دکتر میشه راهنمایی کنید کپسول امپرازول را چگونه تدریجی قطع کنم؟یک دنیا سپاس
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- واکسیناسیون
با سلام من دیروز واکسن یکسالگی پسرمو زدم و واکسن به رون پاش تزریق شد شنیدم واکسن یکسالگی به بازو تزریق میشه خیلی نگرانم آیا ممکنه اشتباه تزریق کرده باشن؟ممنون از شما آقای دکتر
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- سلام
> بخیر ببخشید اقای دکتر من یک پس 18 ماه دارم از اول از دادن قطره و ویتامین کم کاری کردم بعضی مواقع دادم بعضی مواقع ندادم پسرم الان انگشت هایش اطراف ناخن پوست پوست میشود ناخن هایش زود میشکند و تازه چهار تا دندون دارد قد ۸۳ وزن ۱۱ کیلو دارد همه میگویند لاغر است خواب کافی ندارد جدیدا پرخاشگر شده است و اشتهای کمی دارد قطره اهن لیپوزوفر شباها قبل از خواب بهش میدم با نیم ساعت فاصله از شیر بعد از خوردن نهار مولتی ویتامین ویواکیدز میدهم ولی فکر میکنم ویتامین آ د هم کم دارد ایا ویتامین آ د را با مولتی ویتامین ویواکیدز یک روز درمیان بدهم اشکال دارد ؟ اگر میشود راهنمایی بفرمایید
- سلام میزان شرب آموکسی سیلیین
سن نوزاد 15ماه می باشد وزن هم 9کیلو
- واکسن
سلام و عرض ادب جناب دکتر برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن آنفولانزا و پره ونار را در یک روز تزریق کرد؟
- تب واکسن
سلام آقای دکتر بچم واکسن 4ماهگی زده تبش چندورجه شد پاشویه کنم؟واینکه نیاز به معاینه پزشک هست؟

