Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- مدفوع زیاد بچه 3 ساله
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسر من3سالشه تقریبا دوهفته پیش مریض شده بود اسهال هم داشت ولی بعد خوب شد الان از اون موقع پسرم زیاد پی پی میکنه تامیخواد غذایی چیزی بخوری فورا بعدش میره دسشویی میکنه 14 کیلو هستش ولی خودش لاغره میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- دندان
سلام دخترم 15ماه دارد ولی هنوز دندان در نیاورده ایا مشکل خاصی دارد
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- مکمل اهن مناسب برای کودک ۳ساله
باسلام کودک ۳ساله دارم با توجه به ازمایش cbc پزشک واسش قرص فرفولیک یک روز میان تجویز کردن Rbc:4/7 Hg:12/2 Ir:22 ایا این قرصو مصرف کنه یا مکلم دیگه ای؟ ممنون از شما
- کمبود ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر، با پوزش از اینکه مجدد مزاحم شما شدم، دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. مصرف ویتامین دی به چه صورت باشد؟
- انفولانزا
سلام.دختر ۸ساله ام مبتلا به آنفولانزا شده.فقط یک انتی بیوتیک هر ۱۲ ساعت استفاده میکنه.نگرانه خواب بیش از حدش هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید. نهایتا ۱۰دقیقه بیدار میشه و خیلی کم چیزی میخوره اونم به زور بعد دوباره میخابه....
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- سلام دخترم ۸ سالشه و۲۵ کیلو چه مقدار شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ سالشه و۲۶ کیلو مدت ۲ هفته است فقط سرفه های خلط دار دار چه مقدار آزیترو مایسین ۲۰۰ بهش بدم ممنون
- شیر گاو تازه
سلام دخترم ۱۱ماهش تمومه میتونم شیرگاو تازه بدم بهش؟چقدر باید جوشوند؟ وایا با نبات یاشیره قاطی کنم؟پاستوریزه میگن نکهدارنده داره نمیدم از ۴ماهگی ام نان دو خورده
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- میزان شیر
سلام اقای دکتر کودک دوساله به چه میزان شیر نیاز داره؟
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- سرفه
ایا امپول دگزامتازون میشه برا کودک ۴ ساله؟

