Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- دوز سفکسیم برای نواز ۸ ماه چقدر است
نواز ۸ماه دارم دکتر بردم دارو سیتریزن و سرماخوردگی داده ولی الان سرفه خلتی میکنه میخوام بدونم دوز سفکسیم چقدر بگیرم
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- جوش زدن سینه کودک
سلام من دوتا دختر دوقلو دارم که زیر چشم یکیشون جوش سفید زد و از بین رفت ولی اون یکی قل روی سینش زده از بین نرفته آیا خطرناکه
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- رگه های سیاه رنگ شبیه نخ
سلام خسته نباشید من دختر ۷ ماهه دارم از مدفوع نوزاد رگه های سیاه اومد بردیم دکتر براش شربت انگل داد سه روز بعد یه هفته یه بار هم داد یه هفته کشید تا اون رگه ها دیده نشن حای وقتی شربت و خورد بعد دو روز وز وز مدلشون شده بود اما بعد دو هفته بازم مدفوع دخترم دیده شدن سه بار هم آزمایش بردم مدفوع هیچی دیده نمیشه اما وقتی عکس مدفوع دخترم و به دکتر نشون میدم میگه انگله منو راهنمایی کنین تا حالا یه عالمه دکتر بردم زیاد نفخ داره شبها زود به زود بیدار میشه 😔
- دیر کارکردن شکم نوزاد دوماهه
باسلام خسته نباشید خدمتتون متین کوچولوی ما اول نوزادی خوب کار میکرد شکمش ولی الان که ۵۰ روزش شده چند وقتیه دل پیچه و دیر کار میکنه شکمش و لیقراری میکنه و گریه بابت این موضوع الانم دوروز کار نکرده شکمش این همه شیر مادر و شیر خشک هم نان یک میخوره کمکی ممنون میشم راهنماییم کنید
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- قطره خوراكي كوليكز
باسلام اقاي دكتر.من قطره كوليكز براي نوزاده خريدم دو ماه پيش ميخواستم ببينم فاسد شده؟چقد تاريخ انقضا داره بعد از باز شدن
- مصرف اب در نوزاد
جناب دكتر ممنونم كه پاسخ دادين جسارتا بعد از سرلاك بايد آب هم به نوزادم بديم؟ باتوجع به اينكه ٥ ماه و ده روزش هست
- یبوست نوزاد 2ماه
نوزاد 2ماه دارم یک هفته میشه شکمش کا ر نکرده
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- میزان شیردهی
سلام اقای دکتر. توزاد یه ماهه دارم شیرخشک بهش میدم. خواستم بدونم تو یه ماهگی چن ساعت یه بار باید شیردهی بشه و در هربار شیردهی به طور متوسط چند میلی لیتر شیر باید بخوره؟
- کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- سلام سه دخترهفت ماهه دارم سه روزه سرش،خیلی داغه دست وپاش سرد
- کار کردن زیاد شکم نوزاد نه قصع ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم نه ماهشه دو روزی هست شکمش خیلی کار میکنه مثلا امروز 5بار کار کرده نه اسهال هستش نه سفت. غذاش رو هم خوب می خوره. حالا می خواستم علتش رو بدونم باید به پزشک مراجعه کنم یا نه
- سرفه نوزاد
سلام و عرض ارادات - نوزاد 40 روزه سرفه میکنه - صدای سرفه عینه صدای سرفه خلط دار هست همراه با خرخر سینه ولی خلطی خارج نمیشه --تب نداره اشتهاش هم خوبه -لطفا راهکار بدین ممنون

