Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس داره
سلام بچه من سرماخورده ۴ ماهشه دکتر امپول اموکسی سلین وشربت ازیترومایسین داده میخوام بدونم دوتا دارو چرک برای بچه ضرر نداشته باشه؟ وشربت دومتیدون وپودر هم برای رفلاکس دادن میدم
- خط کف دست نوزاد
نوزادم ۴۰روزشه دوتا دستش یک خط صاف داره با یک ۸زیرش ایا مشکلیه؟
- ورم بنا گوش
سلام بچم الان چهار ماهشه به مدته دو هفته اس که گوشش تا نزدیکی گردنش ورم کرده بعضی وقتا ورمش کمتر میشه و بعضی وقتا بیشتر دکتر بردمش گوششو معاینه کرد گفت چیزی نیس ولی هنوز که هنوزه خوب نشده میشه راهنماییم کنید لطفن
- نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- مخلوط شیر خشک اپتامیل و پپتی جونیور
سلام وقتتون بخیر دحترام رفلاکس دارن دکتر براشون شبر خشک پپتی جونیور نوشته ولی نمیخورن ولی وقتی با اپتامیل قاطی میکنم میخورن و بالا هم نمیارن. ضرری داره قاطی کردن؟ممنون از پاسخ شما🌹
- کم بودن شیر مادر
سلام دختر نوزاد ۲۵ روزه دارم احساس میکنم شیر مادر نوزادم را سیر نمیکند چکار کنم شما با شیر خشک دادن موافق هستید چه نوع شیر خشکی مناسب الان نوزاد من است ممنون
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- شربت سالبوتامول
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول که گفتید واسه بچم که دوماه ونیم هست اشکال نداره میترسم بهش بدم
- عدم دفع مدفوع نوزاد دو ماهه
سلام نوزاد من الان دو ماهه شیر مادر میخوره تا بیست روزگی تا روزی شش بار دفع داشت در بین چند بار از شیر خشک استفاده کردم بردم دکتر آزمایش تیرویید نوشت tsh 9,19 بود دوباره بعد از چند روز بردم برای آزمایش t4 و tsh نرمال شده بود دکتر دارو نوشت گلیسیرین استفاده مقعدی دو سیسی و شربت لاکتوز از یبوست کاسته شده ولی هنوز در دفع مشکل داره با تحریک مقعد دفع داره راحت میشه و بی فراریش میرممیشه راهنماییم کنید
- نوزاد
سلام وقتتون بخیر بچه دایی من دیروز به دنیا اومده تو ۳۷ هفتگی طبیعی ولی انگار تو ریه ش مدفوع رفته الان تو دستگاه هستش لطفا کمک کنین
- مو اطراف نيپل نوزاد دختر ده ماهخ
با سلام اطراف نيپل نوزاد ده ماهه موهاي کرکي و ريز زيادي رشد کرده...کل بدنش مو زياد داره..از ماه شسم به بعد کم کم رشد کرد،،خيلي نگرانم،،چيکار کنم..لطفا جواب بديد
- نفخ
سلام بچه ام امروز 21روزشه شربت گریپ میکسچر با کولیکز بهش دادم نفخش خوب نشده چکارش کنم خیلی دل درد داره
- دندان
سلام دخترم داره دندون در میاره خیلی داره اذیت میشه برا تسکین خارش لثش شما چی پیشنهاد میکنید
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم یازده ماهونیمه، چندماهی هست دچاریبوست شده البته گاهی وختاهم اسهاله بنظرشمادلیلش چیه ؟
- سرفه
سلام آقای دکتر عزیز. دخترم سه ماه ده روزش هستش .از امروز صبح سرفه میکند وسینش خسخس میکند.وصداش گرفته هستش .دو و سه روز پیش خواهر بزرگترش سرما خورده بود و سرفه میکرد احتمال داره بچه سرما خورده باشد .برای سرفه و خس خس سینه چی بدم خوب بشه .البته قطره بینی هم میریزم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- واکسن شش ماهگی
سلام بعد از واکسن شش ماهگی استفراغ کردن طبیعی است؟؟؟
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر

