Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- تهوع
سلام اقا دکتر دخترم۳ سال و ۵ ماهشه دیشب از ساعت ۳ تا۶صبح۱۳ بار بالاآورد دکتر بردم بهش سرم و امپول ضد تهوع تزریق کرد که خدا روشکر تهوع خوب شد البته شربت هم بهش داد که قبل نیم ساعت قبل غذا بهش میدم الان مدام دل درد داره چ دارویی بهش بدم؟
- تب شدید
تب خیلی میکنه بدنش پراز دونه قرمز شده همش ناله میکنه استفراغ
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- امپول دگزا
پسرم ۲ونیم ساله شه بخاطر سرفه های ناجور و خلطی بردمش دکتر گفت خروسک شده و امپول دگزا تجویز کرد یدونه. الان شنیدممیگن خیلی جذب کلسیم تا ۶ ماه صفره و یا دچار پنومونی نکروزان میشه
- آزمایش مدفوع
دخترم ۴ سالشه آزمایش مدفوع wbc مشاهده نشده ، rbc 0-1 و occult blood*1 مثبت هستش، راهنمایی میفرمایین؟
- سرفه خشک مکرر
سلام،وقتتون بخیر،پسرم هفت سالشه،امسال از اول زمستون چند بارسرما میخوره،و سرفه هاش خیلی طول میکشه،حتی یک ماه هم طول میکشه،هنوز تازه خوب شده بود که باز دوباره سرما خورده و سرفه های خشک مکرر داره،ترشح بینی هم داره،قبلا راههای خونگی براش جواب میداد ولی الان نه،چه دارویی تجویز میکنید؟هنوز ماه پیش سفیکسیم خورده
- پسرم دوازده سالش سرما خورده سرفه های خلط دار میکنه
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- سلام وقت بخیر دخترم هفته پیش تب کرد وسرفه دکتر بهش آموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۷روز خورد ولی روز ۱۲هم دوباره تب کرده سرفه برگشته وبینیش هم گرفته.قرص دیازپام ۲ مصرف میکنه الان شربت سفکسیم لوپراکس ۱۰۰دارم بهش بدم؟؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۴سال ونیم سن دارد گلودرد وسرفه دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعتی وزنشم ۱۳ کیلو هست گفته ۳.۵ سی سی بدم بعد از ۳روز بدتر شده چه شربتی باید بدم بهش
- علت جوشهای ریز روی بازو وپشت ساق پای کودک دوساله
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- سلام دخترم9سالشه قدش کوتاه هست رشد زیادی نداره چه دارویی بهش بدم
پیشبوده
- غذا
سلام خسته نباشین به کودک نه ماهه هر چند ساعت یه بار باید غذا داد لطفا جواب دهید؟؟ من هر دو ساعت یه بار بهش غذا میدم

