Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید. من مادر یاسین مودن هستم پسرم چند روزه ک بینیش گرفته عسطه میکنه امروز از صبح بی تابی میکنه سرفه هاش بیشتر شده یک بار بالا اورد احساس میکنم تو گلوش خلط هست موقع شیر خوردن گاهی گریه میکنه . هر ۶ ساعت قطره بینی میریزم .فعلا تب نکرده .نمیدونم سرما خورده یا حساسیته ؟ شما امروز مطب نیستید بیارم معاینش کنید ؟
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر ببخشید اگه تنفس نوزاد صدای خر خر داشته باشه با گرفتگی بینی ممکنه به مرور زمان خودش خوب بشه؟ اگه درمان نشه مشکلی ایجاد میشه؟ نمیدونم رفلاکس یا حساسیت
- کنترل خواب
با سلام اقای دکتر پسرمن که ۱۶ ماهشه هنوزم بد خوابه چه روشی برای کنترل خواب کودک راهنمایی میکنید دیگه نمیدونم چیکار کنم تا ۱:۳۰بامدادو شاید بیشتر بیدار میمونه بعدش هم خودشم خیلی بدخوابه ۵عصر میخوابه تا شش.هفت نمیذارم بخوابه باز میخوابه باسپاس فراوان ممنون از راهنماییهاتون
- دخترم 2سال و4ماهشه آزیترومایسین 200دکترنوشته البته باورم تقریبی 12کیلوچه مقداروداروبایدبهش بدم
- مولتی ویتامین اشتها آور
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ده ماهشه خیلی کم غذا میخوره یا کلا نمیخوره شیرخودمم میخوره روزی ۷ بار و مولتی ویتامین و آهن ایرانی هم میخوره سوالم اینه که میشه قطره مولتی اشتها آور خوب معرفی کنید که تاثیرگذار باشه ممنونم
- پسر ۹ ساله دارم شربت سفیکسیم و چقدر بدم بهش؟
- خلط پشت گلو
با عرض سلام و خسته نباشی پسرم ۵ سالش به مدت سه ماهی که شب ها وصبح اول وقت خلط داره هیچ علایمی از سرماخوردگی نداره واصلا سرما هم نخورده لطفا راهنمایی کنید با سپاس
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرفه
سلام وقت بخیر . پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. سرفه زیاد داشت چهارشنبه هفته پیش آوردمش پیش شما براش آزیترومایسین نوشتید فرمودید سه روز صبر کنم اگه بهتر نشد شروع کنم. قرص مونته لوکاست و شربت دکسترومتورفان هم نوشتید. من از شنبه ازیترومایسین دادم ۵ روز. الان ۵ روز تمام شد امام خوب نشده. تعداد سرفه ها کم شده اما بازم سرفه می کنه. و وقتی سرفه میکنه انگار سینه اش صدا میده. چیکار کنم؟ خودش خوب میشه؟
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- داروی ستادین دی
مقدار تجویز برای کودکان چه قدر است
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- وجود لکه خاکستری در چشم کودکم
سلام در گوشه ای از چشم دخترم لکه خاکستری هست ،آیا به مرور زمان که بزرگ بشه از بین میره ؟یا کم رنگ میشه؟دختم ۵ سال داره ممنونم
- سرلاک وزندهی
سلام آقای دکتر برا بچه ۸ و نیم ماهه ام علاوه بر سوپ چه نوع سرلاکی بدم تا وزن بگیرد؟؟
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر ببخشید پسرم ۳ساله نیمه هست با وزن ۱۳کیلو سرماخورده بود دکتر سیتریزن و سرماخوردگی دادچون گلوش التهاب داشت اموکسی سیلین ۲۵۰داد بهش هر ۱۲ساعت ۵ونیم سی سی میدمش سوالم اینه تا چند روز اموکسی بهش بدم و اینکه شربته خوبه یا نه؟
- سلام دخترم ۵۰روزشه ازدوهفتگی تاالان دوروزدرمیان مدفوع میکنه خیلی دردمیکشه .چاره چیست؟
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.

