Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره دایمتیکون
سلام. نوزاد ۴۰روزه دارم نفخ و دلدرد داره. اشتباها قطره دایمتیکون رو سه بار با فاصله ۴ساعت به میزان هربار ۱۲قطره بهش دادم. یعنی ساعت های ۸شب ، یک شب و ۴صبح.متاسفانه دوز ساعت یک شب رو اشتباها دادم . نگران هستم
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه سرماخوردگی اسهال و استفراغ شدید بوده پنی سلین زدیم بهش دوباره و شربت سرماخوردگی و ... اسهال و استفراغش که خوب شده ولی هیچی الان نمیخوره ن شیرخشک قنداب هیچی نمیخوره و گریه میکنه چیکار کنم آقای دکتر؟؟؟
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دخترم ۴ماهش تموم شده وریفلاکس داره کمکی میتونم چیزی بهش بدم؟؟؟؟
- یبوست نوزاد سه ماهه و نفخ شدید
سلام نوزاد من سه ماهس رفلاکس داره از همه شیرخشکای ای ار استفاده کردم هیچکدوم بهش نمیسازه همرو بالامیاره فقط ببلاک ای ار میسازه که دچار یبوست شدید و نفخ خیلی زیادی شده
- سرماخوردگی
سلام به نوزاد 5 ماهه دارم سرما خورده یکم داغ میشه بعضی موقع ها دماغش کیپ شده گلوش انگار خلط گیر میکنه سلفه میکنه ن زیاد خیلی کم چی بهش بدم خوب شه
- تعریق کف دست و پا نوزاد
با سلام من نوزاد ۳ ماهه دارم.چند روزه تعریق کف دست و پا داره.علتش چیه؟
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- قرمزی پوست
وقت بخیر آقای دکتر دخترم یک سالشه الان متوجه شدم باسنش پاهاش دونه ریز قرمز زده الان حتی بیشتر شده و از صبح همش خودشو خارش میده چه دارویی تجویز میکنید؟
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- درمان بی خوابی کودک
سلام پسر ۵۰ روزم خیلی کم میخوابه در روز ۴ ساعت شبم تا ۷ صبح بیداره بعد تا ۱۲ میخوابه
- قاطی کردن شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام ده ماهشه وزنش هفت و نیم کیلوس.وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده .به نظرتون کمبود وزن نداره؟؟سوال دیگه اینکه میتونم شیر خشک ببلاک ۲ رو با ببلاک آر قاطی کنم بهش بدم؟الان ببلاک آر میخوره میگم شاید وزن بگیره
- نخوردن غذا
سلام عرض ادب پسر8ماه بنده چند روزی هست بد غذا میخوره حتی موقع غذا دادن بهش دهانش را باز نگه میداره که قاشق بعدی را نخوره اشتهاش کم شده لطف میکنید راهنمایی کنید ؟
- سرلاك هيپ
بإسلام.براي نوزادي كه الرژي به ارد برنج داره ميشه سرلاك هيپ داد؟ فرني ارد برنج رو با آب خالي و حتي باشيرخشك هم درست كردم كهيرزد سرلاك برنج نستله هم خريدم بازكهير زد
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- گرفتگی گردن
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد ۵ ماهی دارم دربعضی موقع یعنی هفته ای یک بار انگار که عضلات گردنش میگیره وبرای چند ثانیه سرش به همون حالت میمونه بعد به حالت خودش برمیگرده بااین حالت حرکت چشمانم انگارکه یه فشاری دردی تحمل میکنه تند تند بهم میخوره ودیگه سرش به اون طرف نمیچرخکنه تا یه ساعت حتی یک روز بعد ...پیش متخصص اطفال بردم گفتن مشکلی نیست ولی نگران هستم شدید به نظرشما نوزادم مشکلی داره..
- روغن زرد
باسلام اقای دکتر میشه به نوزاد دوماهه روغن زرد داد به اندازه یک عدس چون شنیدم واسه استخون بندی و رشد بچه خوبه
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟
- شربت آزیترمایسین
سلام آقای دکتر میشه به نوزاد سه ماهه با وزن ۵/۷۰۰شربت آزیترمایسین برای خلط وسرفه داد شربت از داروخانه تهیه کردم که خارجی نوشته بهش ندادم بااین اسمAZithromycin Oral Suspension l.p 100mg/5ml BDA-ZIN100 Suspension 30ml لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

