Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد اوتپیک ایروکس
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم اگزمای شدید داشت پماد اتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که معجزه کرد ممنون از لطفتون میخواستم سوال کنم آیا این پماد کورتون نداره؟
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- سر دخترم
سلام وسط موهای دخترم یک تیکه های زرد رنگ دراومده بالا اومده س و پوسته نیست ک خشک بشه کم کم تعدادشم داره زیاد میشه بردم دکتر اطفال گفت قارچه دومدل قطره کلوتریمازول و آفی بتازون داده از وقتی میزنم هیچ تغییری نکرده و موهاش میریزه چیکار کنم
- اسپاسم شیر خواران تشنج
پسر چهار ماهه دارم که دچار یک بیماری مغزی اسپاسم شیر خواران شده هشت روز ارومیه بودیم دکتر نوار مغزو ام ارا خواست گفت که این یک نوع تشنج هست اسپاسم شیر خواران هست گفت که مغزش یکم پیچیده هست رشت نکرده خوب
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- لرزش دست وپا
سلام دنتر دو ماهم در خواب دست و پایش برا مدت چند ثانیه لرزید البته تو ماشین رو دستم بود دست انداز بود سرش با قنداق فرنگی خپرد به دسته ماشین وولی گریه نکرد درد نداشت
- کوریزان
باسلام دخترم ۱۰ ماهشهتقریبا بعد از دو هفته دوباره سرما خورده شربت کوریزان بدم بهش مشکلی نداره البته دیفن هم میدم
- قدووزن نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم بدو تولد وزنش ۲و۶۰۰بوده و قدش ۴۶ الان هفت ماه شه وطنش ۶کیلوه و قد شم ۶۴ دارم دیونه میشم تورو خدا کمکم کنید آزمایشم انجام داده آلرژی گاوی دادهاند کنم وزن بگیره
- کولیک
باسلام خسته نباشید نوزاد دوماهه ام کولیک داره باتجویز پزشک از قطره کولیکیز.دایمیتیکون.ایزی کول.پدی لاکت.کولیکید.اهورا نی نی.گل گریپ وکارمینت استفاده کردیم هیچ کدام تاثیری نداشته یه لحظه هم اروم نمیشه همش درحال زور زدنه اروغشوهم میگیرم تاسه چهارتا اروغ نزنه روزمین نمیزارمش شکمش هم خوب کارمیکنه.شیرخشک بیومیل میخوره.ازدلدرد حتی نمیتونه بخوابه توخواب هم زور میزنه دیگه نمیدونیم چیکارکنیم.ممنون
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- نشستن نوزاد
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین، ببخشید پسر من سه ماه و نیمشه از وقتی وارد چهار ماهش شده همش دوس داره بشینه همه جارو نگا کنه وقتی میخوابه زور میزنه دستا و سر و بدنشو میاره بالا تو بغلم که یکم به حالت نشسته نگهش میدارم بازم خودشو میاره بالا که مثل آدم بزرگا کاملا بشینه، زود نیس از الان اینطوری میخواد بشینه؟ یا میتونم کم کم نشستن بهش یاد بدم؟
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- اختلال خواب
نوزاد ۹ ماه و ۱۴ روزه، بعد از گذراندن دوره sleep regression ، خواب او کمی بهبود یافته ، اما از آنجا که تا به حال (به اشتباه) در تشک غلط گیر می خوابید ،با تغییر به تشک معمولی و آزاد با هر غلط به حالت چهار دست و پا می رود و یا مینشیند و ....
- بی قراری نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد ۵ ماهه دارم. الان چند روزه که همش بی قراری می کنه و ناله میکنه. تب هم نداره. علتش چیه؟ ممکنه بخاطر دندون باشه؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماهه ی من به خاطر حساسیت به پروتیینگاوی شیرخشک آپتامیل پپتی یک میخوره . جدیدا این شیر رو خریداری کردیم داروخانه گفت آپتامیل پپتی سینئو( syneo) یک به جای آپتامیل پپتی یک میاد. خواستم بپرسم آپتامیل پپتی سینئو یک همون آپتامیل پپتی یک هست؟ یا این دوتا فرق میکنن باهم ؟
- یبوست
سلام. دختر من ۶ماهشه. فقط شیر خودمو میخوره. هنوز غذارو شروع نکردم واسش خودش مدفوع نمیکنه. هفته ای یه بار شیاف میزارم واسش. با شیاف مدفوع میکنه تا چهار ماهگی خوب بود بعد اون کم کم مدفوعش کم شد تا الان که اینجوریه میخواستم بدونم خطرناک نیست؟ و اینکه دارویی نیست بهش بدم خوب بشه ممنون
- بیماری کودکان
سلام پسر 10 ماهم دچار تب شده نمیدونم چیکارکنم نمیزاره از دستمال خیس استفاده کنم یا قطره استامیفون بدم باید چیکار کنم تا تبش بیاد پایین
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه

