Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- زورزدن نوزاد دختر هنگام ادرار
دخترم ۳.۵ ماهه است.حدود ۴۰ روزه متوجه شدم موقع ادرار زور میزنه.ولی هیچ گریه و ناراحتی دیگری نداره.فقط موقع دفع ادرارزور میزنه.البته بگم دخترم انوس بسته بوده و یک روزه بود که عمل شد.حالا چیکار کنم لازم است کاری بکنم.یا طبیعیه
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهو ١٨ روزشه طي ٢٤ ساعت كلا يازده ساعت ميخوابه( ٨ ساعت از شب تا صبح و سه ساعت هم طي روز )آيا اين ميزان خواب براي رشدش كافيه ؟ ممنونم ازتون
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره
- خط کف دست نوزاد
نوزادم ۴۰روزشه دوتا دستش یک خط صاف داره با یک ۸زیرش ایا مشکلیه؟
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- عرش کردن سر
سلام من دخترم ۴ماهوخوردیشه وقتی میخوابه سرش عرق میکنه ۸شبم تو ۱۷شهریوربخاطره زردیش بستری بود ازچیه ایا؟؟
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام هر 3 مدل شیر خشک را که گفته بودین امتحان کردیم و هر سه را به شدت از بینی و دهان بالا آورد اگه ببلاک را ادامه دهیم یبوست را چیکار کنیم
- خس خس سینه
سلام پسری 3 ماهه دارم که از بدو تولدهنگام نفس کشیدن صدای خس خس میده و بعضی وقتها هم در حالت خوابیده انگار که آب دهانش تو حلق و ریه ش جمع شده و با حالت خفگی سرفه میکنه تا نفس بکشه در این موقع اگربه حالت ایستاده بغلش کنیم انگار راحت نفس میکشه. بچم در زمان تولد 3400 وزن و 52 سانتش بود و در هفته 37م سزارین شد فقطم شیر مادرشو میخوره ممنون میشم اگه راهنمایم کنین
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- نوزادان
سلام,نوزادی دارم که 2ماه هست که بدنیا آمده است وبعضی روزها 22ساعت درشبانه روز میخوابد این میزان خواب طبیعی است؟
- سلام پسر من ده ماهه است اسهال شدید داره به طوری که دریک ساعت ۴تا۵بار اسهال میشه چکارش کنم
- در مورد زردی نوزاد
با سلام نوزاد من اول زردیش ۱۲ بود اومد پایین الان ۹ به نظر شما من شیرم کمه میتونم قطره شیرافزا بخورم
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟

