Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- چرک چشم.
دخترم دوماهش هست چشماش چرک سبز رنگ میده .از باکتی کلید استفاده کرده بهتر شد اما قطره تمام شد دوباره بگیره ؟؟!!
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترمن سه روزه سرماخورده سرفه وتب داره دکترش قبلا تشخیص برونشیت برای سرفه هاش داده وقتی سرمامیخوره شدیدمیشه من الان نمیتونم شربت آزیترومایسین پیدا کنم توی داروخانه ها میشه به جای شربت قرص آزیترومایسین بدم بهش.وزنش ۲۰کیلوهستش سنش هم ۵/۵ ،ممنون میشم پاسخ بدید.
- تب واسهال
کودک ۱۸ ماهه ام الان ۱۰ ساعتی میشود که تب دارد و اسهال میکن چه کنم
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- گرفتگی بینی
سلام برا گرفتگی بینی دختر ۹ سالم چه قطره ای استفاده ای کنم شبها از بینی نمیتونه نفس بکشه اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم فایده ای نداره
- مقدار مصرف شربت سفكسيم ١٠٠ براى دخترم. سه سال و نيم و ١٥ كيلو و ن داره. گوش درد
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- ناف کودک
چند روز پیش یکی از بچه های فامیل که ۱۰سالش باشد ناف بچه من راکه۳ سالشه است بوسید و لیس زد و تازه کف پای بچه مو را بوسید حالا از اون موقع میگه نافم درد میکنه
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- مصرف دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم بخاطر آنفولانزا گوشش التهاب داره دکتر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ تجویز کردن ۴ساله ۳۰ کیلو گفتن تا ده روز ۱۲ ساعتی ۶ سی سی این ۶ سی سی کافیه؟
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- نوزاد چهار ماهه..سرفه داره و مدفوع سبز رنگ
سلام آقای دکتر..دختر چهار ماهه ای دارم که نزدیک دو هفته هست مدفوع سبز رنگ داره..سرفه ی کم و شیر خشک هم خیلی کم میخوره...یعنی در کل ۶۰ درجه به زور میخوره..بیشتر اطراف دهنش میریزه...گاهی اوقات هم آب دهنش میریزه.علت چیه؟ آیا عفونت داره؟و چه دارویی باید بهش بدم؟
- دخترم ۹سالشه فاویسمه تب کرده و اینکه اینترنت دیدم استامینوفن۳۲۵ برا فاویسم ضرر داره
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- جوش صورت نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه لپ هاش خیلی جوش زده و قرمز شده چیکار کنم خوب شه چه پمادی استفاده کنم؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟

