Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره
- کودکم یک سال و 5ماهست وزنش10کیلونیم هس مشکلی که نیس!
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- ذات الریه بزرگسال
با سلام و احترام پدر همسر من دچار بیماری ذات الریه شدن و مند یک دختر ۱۹ماهه دارم و ما هر روز میریم پیششون به نظر شما واگیر داره ؟
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشی خدمت اقای دکتر.پسرم یک سال و نیمه است ده روز پیش سرماخورده بود بردم دکتر پودر سینگلو شربت پلارژین کیندز داد بهتر شده ولی هنوز سینه اش خش داره و صدا میده نیاز به انتی بیوتیک داره؟ ممنون
- فاویسم
ایا به کودک یازده ماهه مولتی ویتامین ندهم
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون
- معاینه
سلام اقای دکتر شما چه روزهایی مطب تشریف دارین؟ واینکه اگر مورد اوراژنسی باشه صبح ها هم معاینه میکنید؟اگر بله کجا مراجعه کنیم؟
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- اموکسیسیلین
سلاموقتبخیر شربتآموکسیسیلینبراپسرم20ماهههستوزنش10کیلو چقدربایدبدم
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه س آلرژی داره پپتی جونیور و پپتی رو بالا آوردن یا رفلاکسش بدتر شد حالا دکتر نیوکیت نوشته یا آلفامینو. نظر شما چیه کدوم بهتره
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- اطفال
من الان هف ماهه حامله هستم ویه کودک شیر خوار دارم دوسال ونیم که شیر میدم ولی بعدشیر خوردن شکم درد میگیره گاهی ابا شیر دادن بهش ضرر داره ممنونمداز لطفتون
- دنده نوراد
سلام آقای دکتر .بچم 13ماهشه علت بیرون آمدن دنده کمی دنده روسکمش سمت راست مشخصتره یعنی بیرون ترهستش
- سرفه
سلام خوب هستید آقای دکتر دخترم چندروز عطسه کرد ابریزش کم بود قطع شد الان چندروز هست سرفه خشک بخصوص شبا زیاد هست دارو هم پلارزین میدم هر۸ساعت ولی همچنان سرفه داره
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟

