Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- کولیک نوزاد دوماه
با عرض معذرت . همونی ک نوزادم کولیک داشت نوزاد من رفلاکس هم داره ولی بقیه چیزاش قلب گوش چشم همه سالمه شیر مادر میخوره ولی حین خوردن هوا زیاد میخوره . بعدم اینکه ما میگم همه چیزا را امتحان کردیم حتی این صداها . بعدم دل درد تقریبا از ساعت خاصی شروع میشه. میخام بدونم به رفلاکس مربوطه یا اینکه راه درمان دیگ نیست ؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- تب زیر 38 درجه و سرفه نوزاد 5 ماهه
سلام دکتر
من چند روزه سرما خوردم گلو درد دارم. نوزاد ۵ ماهه دارم که بیشتر با هاش در تماسم دو روزه بهانه گیری داره. در روز یک بار تب زیر ۳۸ درجه داره که بهش استامینوفن می دم وگاهی اوقات خیلی کم تو خواب سرفه می کنه. شما چه درمانی پیش نهاد دارین؟
تشکر
- التهاب و قرمزی
سلام اقای دکتر ،نوک آلت تناسلی محل خروخ ادرار نوزاد پسرم زیاد ملتهب و قرمز شده. علتش چی هست به نظرتون و چیکار کنم برطرف بشه؟
- تیرگی واژن نوزاد
سلام نوزاد من ۲ماهو نیمس ودختره و تازگی فهمیدم لبه های دستگاه تناسلیش ب سیاهی میزنه ایا عفونت داره یا طبیعیه؟
- سیاه شدن پا
سلام دخترمو وقتی بغل میکنم پاهاش سیاه میشه ازچیه میترسم بغلش کنم چیزیش بشه وقتی میزارمش خوب میشه ۶ماهشه
- ویتامین
سلام اقای دکتر من از شیر خودم به پسر سه ماه و نیمم میدم . برای اینکه سیستم ایمنی بدنم ضعیف نشه برای کرونا قرص جوشان ویتامین c و قرص زینک پلاس میخورم ایا برای بچم ضرر داره
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- تب و استفراغ
سلام دخترم دو هفته است استفراغ شدید وتب شدید داره سه دفعه بردمش دکتر براش دارو نوشت اصلا فرقی نکرده خواهشا کمکم کنید
- زردی بزرگسال
سلام اقای دکتر من برای نوزادم از شما سوال میکنم و یهپنیا تشکر بابت حوابهاتون. الانمشکلی برای خودمپیش اومده اگه امکانش براتون هست جواب بدین خیلی ممنون میشم. من چهارشنبه عصر سونو شدمومشخص شد سنگ کیسه صفرا دارم . صحبت با پزشک معالج موند برا شنبه. از امروز که پنجشنبه هست یهو چشمای من زرد شده و رنگ پوستم هم زرد شده ادار هم نارنجی شده. آیا تا شنبه میتونم صبر کنم یا این حد از زردی خطرناکه و باید اورژانسی مراجعه کنم؟
- تخمً مرغ
بإسلام.براي نوزادي كه وارد هشت ماهگي شده و الرژي ب پروتين داره ميتونم زرده تخمً مرغ رو شروع كنم؟
- قرمزی
سلام اقای دکتر دخترم اسهال میره براش کیدی لاکت نوشتین الان بدنش دور مقعدش قرمزه و دون دون زده ازبس که اسهال میرفت چه پمادی بزنمخوب بشه یه پماد دیت ساز بهم معرفی میکنید اومدم شهرستان
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- پوسته پوسته
سلام آقای دکتر نوزاد نوزده روزه ای دارم بدنش پوسته پوسته میشود باید چه کنم
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهشه از ۱۸ روزگیش یه لکه قرمز رنگ بالای پیشانیش بوجود اومد و هی بزرگ تر شد الان حدود سه هفته هست ک باد کرده و برجسته شده ..پیش متخصص بردمش گفت همانژیومه و نیاز ب درمان نداره ...بنظرتون کی خوب میشه؟؟باید دارو مصرف کرد؟
- عرق سر کودک
سلام پسر من سه روز دیگه پنج ماهش تموم میشه. دوشنبه خونه مادر خانومم بود که مادر خانومم سرما خورده بود حالا بماند که شبشم بردیم بیرون،مشخص نیسن از مادر خانومم سرایت کرده یا از بیرون.سه شنبه صبح تب کرد تبش تا ۳۸.۲ بالا رفت که با پاشویه و تبشو پایین آوردیم شبش رفتیم دکتر که آزمایش خون نوشتو جواب آزمایش این بود که عفونت داره آمپول جنتامایسن و هیدروکورتیزون و شربت گایانفزین و سفکسیم و قطره استامینوفن بعلاوه شیاف استامینوفن برای وقتی که تبش پایین نیومد نوشت.گفت آمپولارو نزنید فعلا اگه خوب نشد میزنید.شبش اومدیم خونه پسرم تبش دوباره تشدید شد که با پاشوره و دسمال خیس سر شکم و کمر و پاهاشو پاشوره کردم پایین نمیومد شیاف برداشتیم،که دمای بدنش تا صبح تا ۳۶.۵ اومد.الان بدنشفقط سرده سرش عرق سرد میکنه موهاش کلا خیس عرق میشه موقع خواب.و صورتش وقتی میخابه سرخ میشه.بخاطر کرونا هی نمیتونم ببرمش کلینیک.کمک کنید نگرانشم.
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- واکسن چهارماهگی
با عرض سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم هفت روز پیش واکسن چهارماهگی زدم اما متاسفانه از روز اول پای راستش سفت اندازه ی نخود و قرمز شده چیکارکنم که بره اما درد نداره فقط سفت و قرمز شده ممنون میشم پاسخ بدید

